|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Söker en sida som man kan hämta ner mätartavellayouter för att kunna skriva ut själv... Nån som vet nåt eller?? | |
|
jag håller på att scanna mina o fixa dom, kan maila dig när det e klart om du vill... /e30 är inte helt fel! |
|
|
Kan du maila till oxå. Thankz Charlie |
|
| visst, inga problem, ska göra det efter besiktningen som är den 28de, men direkt sen så kommer dom | |
| Intreserad av vita mätartavlor om de passar på E30 instrumentpanelen. | |
|
Jag skulle oxå vilja ha om de passar vanliga e 30 Tack på förhand! |
|
|
nu e allt klart, fy fan va fint de blev!!! mailar i dagarna till er som vill ha här! |
|
| och ja, de passar nog alla E30, jag har ju 87a.. | |
|
Maila gärna en uppsättning till mig oxå! Mvh /Pewe |
|
|
Tja Dava. Kan du maila mätartavlorna till mig. Måste ha något nytt i bilen,orginal är lite tråkiga. Tack på förhand!! //bengan 2,7L M20 |
|
|
Har du möjlighet att maila en uppsättning till mig oxå? Skulle uppskatta det väldigt mycket. Berbel |
|
| om du har både på klocka och varvräknare så skulle det va ännu bättre. Thankz igen | |
|
Hej det vore gör sjchyst om du kunde maila dom till mig oxå!! Tack på förhand Mvh Johan D |
|
| Hej om du kunde skicka dom till mig också så är du jätte snäll.... | |
|
Hej är det ngn som kan tala om hur ni tagit lös visarna utan att ha fått köpt nytt mätarhus/mätare? Ngn som vet hur visarna sitter på en e38? Livet Leker! Säger Peter! |
|
exup92 |
Hej, dava! Har Du möjlighet, så maila gärna mig oxå! Vore kul att se hur det blir... Ha't bra! |
|
Hej, kan du maila mig oxo ? vore tacksam för det. Jag kan sätta upp dom på en sida sedan så kan dom som vill ta dom därifrån. tack ///air |
|
|
Skulle oxå uppskatta en uppsättning vita tavlor.... tack på förhand |
|
| Det skulle vara väldigt snällt av dig ifall jag också kunde få ett ex.. | |
|
Vill också ha! Tack på förhand! MfG, Klaus. |
|
|
ja skulle oxo hemskt gärna ha de där tavlorna.. har dom blivit upplagda på nån sida än?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.