|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mats: Jag får också samma uppdateringar. AKN: Håller med, motorrummet är verkligen dödstrist! MDcruiser: det var riktigt bra pris, betalade själv 13k i villa i Lomma för min/frugans. Håller dock inte med om baksätesutrymmet, det är riktigt, ritkigt litet, iaf på vår med komfortstolar. Vet inte om de stolarna stjäl mer plats för baksätet? |
|
|
Lus, Ja benutrymmet där bak är begränsat. Jag har också komfortstolar o är 2 m lång. Men testa att sätt dig bakom dig själv i en E-klass. Precis som AMS konstaterar så är det mer utrymme i E61an. Du får gärna maila mig om du vill ha detaljerna kring bilförsäkring. |
|
|
MDcruiser: hittar inte din mail, men det är å andra sidan inte superviktigt, jag är otroligt nöjd med tidigare skador jag fått ersatta av mitt nuvarande bolag. Tycker dock det är lite märkligt att mellanklassen blir mindre och mindre inne med åren, tex E39 och gamla A6 har mer baksätesutrymme än de nyare modellerna. Men skit i det, det är ju inte där du & jag sitter :) |
|
|
MDcruiser, köpte du den blå 545 touring på BMW Group Göteborg? Grattis till en väldigt trevlig bil hur som helst, jag börjar själv bli 545-sugen nu när soppan är så billig =) BMW CS #5139 |
|
|
Lus, jag har Vesta nu som försäkringsbolag. Kolla med dem när din förfaller! Men jag kör mindre än 1000 mil per år. Tar tåget t jobbet. JL jag provade faktiskt den blå i Gbg. Den gick bra, men var rätt repig och inte helt fräsch innuti. Hårt sliten leasingbil på de milen... Det blev en röd metallic av en handlare i Sthlm i stället. |
|
| Någon som har en länk till en 545 touring broschyr i digitalt format? Någon nämnde e60.net forumet, men jag hittar inget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.