|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| jo men så ser inte min varvräknare ut,rock så vet jag att mätarhuset engång i tiden är bytt =/ | |
| *dock | |
|
Tjena! Länk Inte skitvacker... |
|
| Jo den har jag sett. | |
| Urk! Vilka buffelfångare. Wanna chickenrace? | |
| öhhhhhhhhhh...va ?! | |
|
nu har jag kikat där man skulle plippa in chassinummer,där står det bmw 325e cupè,automat,vänsterstyrd,så allt verkar stämma,skall ringa vägverket på måndag. mvh |
|
gangsta_toth |
Det lär väl bli omregistrering, om den nu står som en 325i. Skriv gärna om hur det gick. |
| jaha,fan e de ngt du tror jag kommer få¨pynta då eller ? inte jag som gjort fel ju =( kan man hänvisa till det där kittet där man skall slå in chassinumret eller ? | |
gangsta_toth |
Du kan ju få det utskrivet av Bmw själva, vad det är för en bil. Vet inte om det kostar något att få det gjort, men det kan det vara värt om dom nu har gjort fel på registrerings-besiktningen när den infördes. Stå på dig. Någon har ju gjort ett fel här, så du får övertala dom att det är dom som har gjort det. =) |
| ja fan,inte kul o stå o betala försäkring för en bil som det är typ 50hk mer i än det i själva verket är.skall ringa en hel del viktiga samtil i morgon....tycker bara det ä'r konstigt att JAG märker det,och nigen annan menar jag...hmm....jaja | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.