AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
3.439

1-serie m

Sida 2 av 2
li
1.959
liste
535i -89
Aerodynamikpaketet kostar 14.900:-, om någon nu undrar det. ;)

Två rätt dåliga bilder, men ändå:
Länk
Länk

Ser rätt bra ut med Style 182 i 18"...
Det kommer med all säkerhet en M-version även av 1-serien. Det har spekulerats om en högvarvig fyra på 240 hk, men när det nu är klart att 130i med 258 hk kommer i sep-05 så är nog ryktena om en 240hk fyrsylindrig M1:a bara att utesluta...

Kanske törs man hoppas på att M1/M2 får samma sexcylindriga motor som i dagens M3, då nästa M3/M4 får V8:an från M5 E39...? Skulle vara kopiöst kul med 6 cylindrar och ca 340-350 hk i en 1-serie!!!

MVH
jag tycker att dimljusen i fronten sitter lite konstigt.kunde man itne satt dem på något annat ställe som som i m3 e46
Dr
175
Drewl
520i - 91
Var inne på BMW i Kristianstad idag och köpte clips till bilen. Frågade en säljare om han visste någonting om en M-version av 1:an, han visste ingenting trots att han försökt hitta information. Det enda han visste med säkerhet var att en 130i med runt 250hk kommer nästa år.
250hk räcker nog...m-paketet till som blir det som en riktig m-bil
patrick0209
fular får man leta efter
Jag tycker att den är riktigt snygg med m-paketet.

250 hk i en 1-serie, MMM...kan nog bli trevligt! :)

MVH / Jacob
j.aahman
det där med en högvarvig fyra på ca 250häst låter som en vidareutveckling på s14 motorn till M3 E30 SE
s14 har karaktär så det är synd att det inte blir så
Ev
612
EvergreeN
318i Touring E46 '05
Den såg ju ut som en opel tigra.. Väldigt mycket snyggare utan tycker jag!
var på m-bilar igår och tittade på en svart 1:a...måste säga att den är mycket snyggare på riktigt än på bild..den var bara väldigt trång och jag fick knappt plats med benen i framsätet...
CIP
Ganska lik en vanlig m-coupé.

//Mange
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.