|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
första bilderna på 1:an i m-version Länk Länk Länk | |
| på den andra bilden måste ni ta bort ett ´ sånt tecekn för att det ska funka | |
|
Inte för att vara tråkig =) men det är bilder på M-paketet som finns med i tillbehörs katalogen sedan ett tag.... Tycker att bakspoilern är tuff, men fram är nog orginal snyggare. ///Egget Länk |
|
| vadå är inte det här m-bilen...det stog så på autobild.de i alla fall | |
| Fulare bil får man leta efter.. | |
|
De bilderna finns även i Automobil och där stod det också att det var den nya M1an som kommer få en 3-liters 6a. MVH // Harris |
|
| har oxå hört om 3-liters sexan...den skulel ha runt 300hk | |
|
Det är sportpaketet, man ska inte alltid lita på vad som står i tidningarna och framförallt inte på internet! Bilen: Länk |
|
| finns tillbehörs katalogen på internet | |
|
Jag tycker faktiskt att den är mycket snyggare med m-paketet. Nästan lite vill ha känsla:) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Jag sitter med broshyren i näven nu som jag fick av BMW när jag testade 120i. Bilderna här ovan är defenitivt bilar utrustade med det aerodynamikpaket som redan finns. Bilderna ovan är dock maskerade också, men de verkar inte ha något att dölja bakom tejpen. Vilken motor bilarna ovan är utrustade med kan man ju omöjligt se, så visst kan det vara M1 prototyper som rullar med det nuvarande Aerodynamikpaketet. Själv tycker jag frontspoilern är ett måste på 1an, utan den blir lysena på tok för stora och ser skrämda/förvånade ut. Med aerodynamikfronten blir den mer fokuserad och något mer agressiv. |
|
|
Ja, ska den komma att kallas M1 så är det bäst att den är riktigt bra :) /markus |
|
|
De kan väl inte använda namnet m1 igen? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| varför inte | |
|
bmw_jerry: well, jag tycker att det ligger alldeles för mycket superbilshistoria i den modell beteckningen. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| vad ska den heta då | |
|
Snygg framifrån, ful bakifrån! ------ Länk Länk |
|
|
Jag tycker som "b97_knl" att den inte kan heta M1. Lämpligt namn skulle kanske kunna vara M130 eller 130M förutsatt att den har en treliters motor. M1 skall sparas tills BMW bygger en ny supersportbil, tycker jag. //Daniel |
|
| 130m låter inte som en riktig m-bil....men jag håller med om att m1 ska vara till sportbilen...ne men 130m är nog bäst sen kan coupen heta m2 | |
|
I framtiden sku ju coupé och cabbar ha ojämna nummer har det ju spånats om. Som 6serien till exempel. Nästa generations 3serie i coupe/cab-utförande kommer alltså heta 4serie. Och således blir 1seriens coupe och ev cab att heta 2serie. Troligt är ju att M(1an) bara kommer i coupe och ev. även som cab, och kommer således heta M2! Mvh micke |
|
| är det någon som vet om det komemr en riktig m-version sen när 2-serien kommer | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.