|
Sida 8 av 20
|
|
|---|---|
|
Omega Seamaster professional cronometer.. Johan |
|
|
Rolex Daytona, stainless steel. 2 års letande efter stainless steel slutade i maj i år då jag äntligen hittade den på flygplatsen i Geneve ( Utanför tullarna, affären vid ingången till tågstationen) Believe it or not: dem hade flera stycken på lager. Helt otroligt! Kö ti Sverige är 2-3 år. (och dessutom tax free köp blev det! Fick tillbaka 8% moms) För övrigt: samma kocka som Svennis har! |
|
|
Rolex Sea-Dweller här på vänster handled... Dyrare än bilen:-)... |
|
| Finns Klocka i bilen & Mobilen. | |
| Som bure: har mobilen med mig alltid och därför inget behov av "extern" klocka :-) | |
|
SvanteE: Då kan du dyka 920m djupare än jag.. :D Mvh / Malte |
|
|
MalteK: Ja visst är det härligt:-) Tänkte ta mig ett dopp nu på eftermiddan... Ha de gött /S |
|
|
Nu lyfter jag denna tråd. Sitter en fake Breitling Crosswind med UTC på handleden. :) |
|
|
Antar att du blev 'påminnd' av Copy att denna tråd existerade ;) *Best Man Wins* |
|
|
BMWCoupe, Ja. :)) |
|
Peppes |
Har precis som sebbe_bmw en Inex Titanium. Väldigt lätt och visar tiden bra. |
|
Uppdaterar då jag köpt ny klocka.. Omega seamaster från 1993 och nu också en Fortis B-42 Flieger chronograph. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Jag måste också uppdatera mig. Köpte i somras en ny Rolex Submariner Swiss made ETA-replica. Import från USA, exakt kopia med alla stäplar, nummer osv. otrolig finish, och urverket är ett ETA modell 2836 25 juvels. Går absolut perfekt, står förmodligen inte långt efter de riktiga Rolex, men till en tiondel av priset. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Min ericsson t39 | |
|
Brukar använda en Breitling Shark som går som en klocka. Är även stolt innehavare av ett Casio LCD-ur med miniräknare som har touchknappar direkt på glaset!!!! Köpte den i mitten på 80-talet - snacka om vorsprung durch technik... Ligger oxå en Ronex digitalklocka någonstans. Gammal larmfirma i Malmö har jag för mig. Annars de vanliga Swatch och fake-uren. |
|
|
OT men jag måste fråga: Är det i urbranschen skillnad mellan kopia och replica? Eller är det personer som svänger sig med replica för det låter "finare" än kopia? -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Finns det någon här som överhuvudtaget skulle fundera på att köpa en BMW-kopia? Näe.. tänkte väl det. |
|
|
Finns det någon här som överhuvudtaget skulle fundera på att köpa en BMW-kopia? Näe.. tänkte väl det. |
|
| Omega sea master cronograf | |
|
Ph... armbands-klocka var ju ute redan på nitti-talet :) det duger me mobben å i bilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.