|
Sida 1 av 20
|
|
|---|---|
| Bilar och klockor brukar gå hand i hand. Är lite nyfiken vad ni bär för klockor på handleden? | |
|
ingen faktiskt - mitt armband gick sönder för ett bra tag sedan, jag använder mobilens klocka... =c) |
|
|
Rolex förstås ! Finns det andra märken.... ?? ;-) // MM |
|
PIST OFF |
MOBILEN 20tum SPLITT |
|
"enemy of the state" reklam klocka... men ja gillar texten :) |
|
|
Breitling, närmast en BMW. Min personliga uppfattning är att Rolex liknar en 80-tals Mercedes. Mvh, Steaman |
|
|
Breitling Super Ocean. Bra gedigen klocka. A.T |
|
|
Breitling, när endast det bästa är gott nog......... /Ju fler bilar jag kör, desto mer älskar jag min BMW....Vadå 90 km/h!!! |
|
|
Breitling klockornas BMW. |
|
| En Rolex - från Thailand... :-)) När jag köper en M5:a blir det en Breitling (dock ej från Thailand :-) | |
| ett gökur så klart ,vet om ett parti rutiga lovicka vantar om någon är intreserad | |
|
En vanlig simpel från Casio i svart plast! |
|
|
Ingen! En BMW är ju tidlös! RAWLAW Words of wisdom: *Second place is the first loser! *Only the one competing can win. *If you´ve got it but didn´t bring it, you should have stayed at home. |
|
|
Va fan ska man med klocka till??? Finns ju i bilen!!! //Cosmos E28 Power!!! |
|
| Har lagt undan min Breitling till förmån för min Certina från -66, klart kultig! | |
|
En stilren RADO ! =========== V8-power |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Varför inte en BMW Klocka ? Finns ju massor för Er som inte vet det. Titta tex på Länk (Välj Search, och Watch). fast jag håller med 2002tii ;) |
Grusse |
Såg i bilsport för ett tag sen, att Schnitzer sålde ett begränsat antal klockor som efterliknade dom otroligt snygga Schnitzerfälgarna typ.A (tror jag dom heter, rätta mig om jag har fel) |
| Citizen Aqualand 2, dykarklocka ca4000:- när jag köpte den, antagligen billigare än en Breitling men skulle inte tro att jag har nå´n nytta av en Rolex eller Breitling när jag ska logga dyk eller är på havsbotten:) | |
|
omega speedmaster. Den funkar även på månen..... |
|
|
OMEGA Seamaster Professional James Bond bär den, han har också kört 7serien. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.