|
Sida 7 av 20
|
|
|---|---|
|
Kan tala om att ett nytt safirglas till en Submariner med datum kostar inkl arbete 1600:- Detta var på Rob Engström. En service kostar 2000-3000 då ingår ej glas. |
|
|
Är inte det minsta impad eller intresserad av klockor, visst vill folk kasta ut massor på dem så får det de (själv håller jag mig till andra intressen). Och klocka äger jag ingen, med tillräcklig blyfot hinner man alltid fram iaf :) cruZZe |
|
|
Håller med cruZZe...tiden är nästan svårt att INTE få reda på i dagen läge.. Sitter jag i min Bmw så skiter jag iofs fullständigt i vad klockfan är...särskillt nu när man har 5 veckor sem framför sig :P Schnitzer 300hk/0.00bar |
|
|
Hej Klockor är skitkul, jag har en Sjöö Sandström som jag använder till vardags men har även en Tag Huger... //BoMiEr |
|
|
swe-boy ! Du har juh tom en flashig klocke på din hemsida :) Smacka den på armen ist :) cruZZe |
|
|
Klockor... Nästan lika roligt som BMW En sub från ROLEX hade varit fin, köper gärna begagnat 5-15000 beroende på modell o skick. Bara jag får kvitto... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Som den klockfetischist man är ( dock med för liten klockbudget..) gömmers sig bla följande i byrålådan: Swatch irony chronoSwatch Scuba 200 Chrono Swatch Scuba 200 (2 st) Tissot PRX Rolex Submariner replica ( med SEIKO urverk!!) Div mer eller mindre obskyra reklamklockor i mängder.. |
|
| btw.. beggade och replicor (Omega, Rolex, Tag, Brietling osv..) finns det en hel del av på tex. Tradera och qxl mfl auktions siter.. | |
|
Replica eller Thailandkopia?? Hur skall man vad man köper där då... Vill oxå ha kompressor..... |
|
Tigerr |
Min brorsa kör på Omega Seamaster, och jag kör på Tissot PRS200.. :) Båda är väldigt fina och stabila klockor! Gillar inte Rolex sladdriga länkar, eller zigenar statusen som omsluter märket.. Tigerr |
|
veta fattas visst på förra inlägget Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
...zigenare gillar visst bmw o mercor, vad jag vet... *Best Man Wins* |
|
| Kilen: som när du köper beg bil: sunt förnuft ( och ärliga nasare..) allvarligt talat, de flesta vet vad som vara längst och dessutom kan man häva köpet om det är fråga om bluff ( fördelen med en auktionsportal ) | |
Tigerr |
BMWCoupe >> Klart! Det är bara därför i har sånna! ;) Tigerr |
|
Tigerr: Omega och Tissot gör fina klockor tycker jag. Är väl måhända partisk men jag kan inte hålla med om att Rolex har sladdriga länkar, iaf inte sportklockorna. Sen heter det Romer och inte Zigenare ;) Kuriosa: En polare har en Breitling som han själv kallar "Rinkeby-Rolex" :) www.malte-racing.com |
|
| Breitling. Får eksem av andra märken. | |
|
moraklocka!!! |
|
|
RADO Länk Geee mig hardtop !! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har ni inte sett den 12grams guldklackringen med BMW-logga på?? MVH Hasso |
-RW- |
En "OMEGA" 18000:- 25 års present. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.