|
Sida 5 av 20
|
|
|---|---|
|
Jisses... Hasso skrev ett väldigt bra inlägg.. Håller med.. ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
| BMW och IQ????????????????????? | |
|
En fyrkantig Seiko Quarts, både digital och analog visning, samma årgång som 635an. Fast - ingen klocka kan en ge mera tid, eller hur? Så, spelar roll? Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Z: Ja ha det hade jag visst,tack för påminelsen:)) (Fast en Armanikostym är nog mera behövlig i så fall. med tanke på vissa återförsäljares attityd.) MVH Hasso |
|
Man kommer långt med en kaxig attityd. Bara att få säljaren att inse att han är lika viktig som en kassörska på ica. Hörde en historia, vet inte om det var på bmwpower eller om jag fått det berättat för mig men fanns en försäljare som gick efter vilka skor man hade (förflutet i skobranshen). Hoppas han är medveten om att även miljonärer har gympadojor :) |
|
|
Är ägare av en BMW.Williams.F1 klocka. "BMW make the world faster" |
|
|
Jaques Lemans Titanium... Klockan ska visa tiden.. inte behöver man en Breitling för det...... BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Då e de ju bra me en mobil där har man rätt så mycke: Klocka telefon radio miniräknare å en massa andra funktioner Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Klockan kostar hälften av bilen som kostar hälften av hojen, så prioriterar jag :-) Länk |
|
|
Ha en väldans snygg klocka (tykker jag iaf..) "Tag Heur (?)" Mörkmörk blå tavla med typ ljusa/vita pinnar och siffror i titan eller nått.. Är kär i den! =) Olio |
|
| 4 falska Rolex köpta i Thailand (trasiga) + 1 äkta Rolex GMT-master, köpt 1980, går fortfarande som en klocka (ursäkta uttrycket...)! | |
| Instämmer med att en rolex är klockornas mercedes. Klumpig, pompös och lever på sitt kvalitetsryckte. Har själv en Certina ds nautic som jag tycker är vansinnigt snygg. Skulle egentligen köpa en kopia men när jag inte hittade någon snygg sådan och hade för mycket brännande pengar på fickan så fick det bli äkta vara (intresseklubben antecknar...) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Inspektion 2 på en Rolex kostar 1600 kr hur ofta lämnar ni in dom???? MVH Hasso |
| vart 3-4 år för rengörning o för ev. ruckning av klockan. Fast det var säkert 5 år sist för min del, det är alltså dax! | |
bratten |
Märks att datorn strejkat ROLEX SUBMARINER! |
|
Vet ni vad Breitling har för kvalitetsnormer? 2 minuter ur fas per månad är godkänt... Själv litar jag till min inbyggda mat- och sovklocka. Det är allt jag behöver veta. Jag är inte så fängslad av tiden att jag springer och köper ett armbandsur för en månadslön, för att hinna i tid... Inget illa ment |
|
|
Får väl också vara med i leken... Kör med en Tag Heuer Link & en Omega Seamaster. |
|
Minns du Benidorm? |
Jag har en sån där Snobben klocka som jag fick av mamma när jag var liten. Visar fortfarande rätt... |
|
En BMW-klocka naturligtvis! M-Coupé uret med mätartavla á lá hastighetsmätare. :-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Yamaha WHY Scooter -99 (4sale) |
|
| En Seiko OS-special från -92 och ingen BMW för nuvarande. *snyft* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.