|
Sida 4 av 20
|
|
|---|---|
| Finns bara en klocka med yppersta kvalitet: IWC | |
| Jag låter mig inte fängslas av en klocka. Har dock en i silver med kedja till fest. Bästa mekaniska klockan (efter atom-ur) som tillverkats, stod klar på 1920-talet och framställdes av en dansk. Klockan gick en sekund ur fas på 10.000 år. Att den sedan varken får plats på handleden eller ens i en BMW behöver jag väl inte ens nämna... | |
| Senkommet bidrag till den ur-sinniga diskussionen: Omega Seamaster 1967. Framför allt är den ett minne från min far men också bland det snyggaste man kan ha. Passar perfekt till inredningen (svart läder och alu) i min 330 Ci... | |
netsix |
Breitling-kopia (mkt bra kvalite faktiskt, funkar efter 4år)+ mobilen. Men oftast ingen klocka, gillar inte att gå omrking med det. Därför kopia. Snyggare med en armlänk. /netsix |
|
Har guldfärgade pilotbrillor med "TURBO" tryck. Straigh from Thailalands marknad! ::hM.: |
|
|
Klocka finns ju på mobben 8310 e en fin lur Netsix:de finns inga nya bilder än eller tänkte bara om du glömt mig hehe Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
netsix |
Kommer inte ihåg vilka bilder jag skulle visa dig, minnet vetu. Men det kommer upp lite nya bilder på min "netsix-sida" ikväll eller imorgonkväll. Monterade avgasystemet, frontspoiler och fjäderbensstag i helgen. Och en bild när nålen visar 250+ och fortfarande axar, hehe. Observera då varvräknaren. /netsix |
E30Mpower |
longines ska det vara!! Kolla på Länk |
| Citizen .eco-drive. | |
|
En Pulsar Chronograph. Men det är sånt här som gör att Svensson ser snett på oss BMW ägare. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Omega Seamaster Professional. Man måste ju vara som 007 i bmw:n Kostade ju sura 14000:- butt what a hell! |
|
| Marlboro Classic -Swiss made | |
| Tjejen har en 8310 tycker den är lite rappare än t68an så den funkar. Kommer nog byta min t68 i höst dags att överge det sjunkande skeppet ericsson som min polare som jobbar på ericsson säger :) | |
|
Tycker att SonyEricssons ny är riktigt bra. Nya P800 t.ex allt som en har Nokia7650 men bättre. T68 kommer dessutom att vara bättre än 7210. T68 har normala knappar som ej 7210 har. Den har bluetooth, Joystick, 12h taltid, kamera som tillbehör, snyggare och bättre kvalité (inga sketna skal här inte men de går att byta på SE servicepoint vid behov). Mycket bättre kundservice. :-) Om du tycker att snabbheten är problemet ska du byta mot en T68i. Då får du nya softwaren med ALLTING!+ en snabbare telefon. |
|
| En som passar till bilen... | |
mackan325 |
Rolex submariner eller Zenith El Primero Fly-Back beroende på humör. Har tidigare haft två Breitling numera sålda, kass kvalitet är bara förnamnet. Kul att det finns fler här med andra intressen än BMW!!! |
|
Jo känner till allt det. Tycker dock att SEs 3g telefon var riktigt ful. En motorola kopia nästan. Personligen tycker jag 7650 ser intressant ut kommer bli roligt att se hur den och p800 känns i handen. |
|
| TAGHeuer så klart!!! | |
|
En Rolex Submariner i stål/guld med blå urtavla. Att köpa en Breitling är som att betala för en Porsche men få en Peugeot :) Länk |
|
| Och rolex är för nyrika ryssar iklädda päls ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.