|
Sida 19 av 20
|
|
|---|---|
|
Tag Heuer Aquaracer 300m Automat Cronograf till vardags Jean Lasalle Thalassa cronograf ( Kostade 1985 80.000:-) till fest //Stefan |
|
| StefanL; Mycket pengar för en Seiko! | |
|
Det är en blingbling 18k. Har inte haft den de senaste 15 åren ligger bara i en ask. Är till salu om du är intresserad. //Stefan |
|
| Breitling är för piloter, Rolex för BMW förare! | |
| Rolex är för dykare, Breitling för Bentley-förare :) | |
| Breitling SuperOcean Steelfish | |
|
Har en hel collection med klockor från Kina.. Just nu har jag en Patek Philip liggandes i bilen fall jag glömmer att ta på mig klockan på morgonen... |
|
|
Santos de Cartier. Lite fyrkantig, som bilen. Nyprisutveckling på 20 år ungefär som bilen. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
BMW Uhr med urtavla E31 som tillverkades i samband med introduktionen utav E31 modellen funnen i ett antikvariat. Mvh Asken Ju fler cylindrar, desto tommare plånbok samt desto roligare i livet. |
|
|
Måste tillstå att jag är för snål för att bära detta funktionella smycke och har därför inte ägt ett armbandsur på tjugo år. Min fader föredrar dock utrycket försiktig framför snål. Före herr Åsbrink och innan ett anhang kvartalsekonomer lade sina vantar på den svenska modellen var en tom plånbok just en tom plånbok... The way we see the problem is the problem. |
|
Buspelle |
Allt som tickar och går är kul. Har en Rolex Submariner, en Omega de ville rattrapante, en Omega Seamaster Pro och en IWC Pilot. |
|
Feta klockor och grymma fälgar...smycken för män! Jag är verkligen svag för välgjorda klockor, egentligen det enda "smycket" som en man kan bära, förutom vigselringen. Väldigt svag för både Breitling och Panerai, har idag en Breitling Skyland Avenger (underbar) och en superclean Panerai 111H på ett Strapculture Legend II armband. Snart dags att komplettera med en PAM 252 Northpole. |
|
Njuren |
Har ni någon aning om vart man kan köpa en "klockuppdragare" till automatiska ur? "the things you own end up owning you" |
|
Om du menar en "winder" så vet jag att Joshua på www.joshwatch.com har en del. Annars kan du säkert kolla med ngn AD, typ Nymans ur. |
|
| Yep, Nyman hade bla ett Breitling-skåp för sex st ur - jättevackert, 12000 :- | |
|
Finns massor med "winders" att köpa på Ebay i varierande prislägen Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
En klockornas volvo 240, megafunkis och oförstörbar, Rolex submariner chronometer, samt en mycket roligare 1973 års Omega Speedmaster professional MK IV. Ångrar bittert att jag sålde min Zenith El-primero Flyback... :-( |
|
|
Tag Heuer Aquaracer automat /Ronny |
|
|
Noterar stolt att jag inte bara delar stefanL's efternamn utan även hans klocksmak - en Tag Heuer Aquaracer Chronograph Automatic sitter på armen här också. Nu återstår bara att skaffa samma vagnpark ;-) //Lövet |
|
|
Windows XP, nere i högra hörnet, MID-displayen i bilen, div. väggklockor jag passerar, radio, TV, solens läge om det inte är så noga. På armen har inte suttit något på några år. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.