|
Sida 14 av 20
|
|
|---|---|
mackan325 |
Player, japp det är sjukt. Värre överprissatt pryl får man leta efter, den är dubbelt så dyr som för 10 år sedan. |
oxbow |
Jag hittade en IWC Porsche Design på gatan. Lämnade in till polisen och fick tillbaka den då ingen hämtade den på ett år. Då var jag 14 år gammal... hos polisen värderade dom klockan till 1500 kr :P 5 år senare hittade jag klockan i min byrolåda.. aldrig använt den. Lämna in klockan för batteribyte... när jag skulle hämta den tackade ägaren mig för att jag valde hans butik. Verkade lite skumt.. så jag gjorde en sökning på internet.. hoppsan Kerstin! Den kostade lite mer än 1500 kr! Så kan det gå! |
|
oxbow var det så du finansierade 330:in ;-) |
|
oxbow |
getrag: haha.. nej.. IWC-klockan ligger kvar i min låda. |
|
coolt var den i bra skick när du hittade den. skulle inte ha nått emot att hitta en daytona i box med papper och mitt namn på den hihi ;-) Snart 410 hk 622nm |
|
|
Upp datering hadde en Omega speedmaster förut men har nu bytt till en Breitling chronometre Automatic Länk ---- BMW |
|
|
Tissot PR100. |
|
|
Certina DS. "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Nu blev jag lite nyfiken. Vad kan en sån klocka vara värd, och hurudan är det? Jan BMWCS # 3966 |
|
|
du får nog specificera vems klocka du menar ;-) "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
swatch :P |
|
|
På gränsen till absurt när folk har klockor dyrare än bilarna :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| En IWC Porsche Design kostar ju inte sådär våldsamt mkt iaf. c:a 9.000 kronor ny i butik. | |
|
Eller mycket och mycket, 9.000 är mycket pengar =). Själv tyckte jag att det sved att lägga ut 1.000 spänn på en klocka när jag köpte min. |
|
|
Certina eller bara min T610. |
|
|
Funderar på att skaffa ett klocktorn, men jag måste hitta en släpvagn som är stor nog. |
|
|
Seiko (The Great Blue Chronograph) :-) -=Brings Me Women=- |
|
totgate |
Glycine Lagunare. Torbjorn Thorstenson Länk 0503-21152 0706-321201 |
| Bretiling crosswind...så fin så fin... | |
| Billig ganska strycktålig klocka från Kjell & co :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.