|
Sida 13 av 20
|
|
|---|---|
|
Breitling! Löjligt med dyra klockor, men jag fick den på min 25 års dag =) - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Jag använder inte armbandsklocka, tycker inte att det är skönt. Släpar ju redan runt med en mobiltelefon som har klocka bland annat.... :) Men hasso, jag är grymt avis på din urläckra klocka! Den skulle jag faktiskt kunna ha runt handleden! __ Länk |
|
|
Använder klockan på mobilen! *En stark sexa fungerar lika bra i omkörningsfilen som bakom bardisken. Fast vid olika tillfällen.* |
|
|
Fantomenklocka bäres med stolthet. Länk |
|
|
Har ingen klocka på armen men två liggandes... Använder mobilen och bilen, båda har ju klockor. |
|
mackan325 |
Update: Breitling Chronomat SS- Såld Breitling Aerospace Titan - Såld Zenith El-Primero Rainbow Fly-back SS - Såld Rolex Submariner #16610 på armleden, klockornas Volvo 245 = Oförstörbar..... IWC MK XV - På önskelistan JLC Master Geographique - På önskelistan JLC Master Power Reserve - På önskelistan PP Nautilus - På önskelistan Vill samtidigt passa på att tipsa alla intresserade av klockor om gråimport via smwatches.com |
| Breitling Navitimer =) | |
|
ROLEX SUBMARINER COMEX EDITION I STÅL och den ser inte ut som en gammal mercedes svart urtavla och ring världens snyggaste klocka. Snart 410 hk 622nm |
|
|
en kort fråga BMW-MATTE vad har du för rado klocka som du kan sälja och köpa 4-5 guld rollar för i wonder min brorsa har en rado i keramik och guld den kostar ca 30 lök medan en submariner i stål kostar ca 60 lök. Snart 410 hk 622nm |
|
|
Kul tråd...många medvetna konsumenter här ;-) ...men där är ju därför vi kör BMW!!?? De som kommenterar negativt låter som V***o-ägarna på jobbet när man pratar bil!! Saker har man för sin egen skull...men som sagt...flest prylar när man där vinner!! Klockan på armen är en Diesel...f ö den enda diesel som jag haft intresse av!! |
|
|
Köpte mig en Festina Titanium W.R.100 för nån vecka sen.. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
mackan325 |
Getrag, en stålsub med datum och kronometercert (#16610) kostar listpris 39000:- du är väl klockkännare om du har en Comexsub och borde veta det????? |
|
Är väl en blandras då jag har Suunto Vector på armen (dvs "friluftsklocka" med höjdmätare, kompass, termometer osv) men jag kör inte X5 som kanske bäst matchat klockan utan 325 i cabrio -94. Klockan: Länk -> crosssports -> scrolla ner en bit Fartvind eller fjällbris? Gillar båda! /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
Det är ju kul att i princip alla här har klockor som är värda med än bilen ... Själv har jag en Brietling, men jag har ju inte hit, kör ju Jaguar. Jag har dock ett stort intresse för BMW, underbara bruksbilar och även, i rätt skick och av rätt modell underbara hobbybilar. |
|
|
jo du mackan det har du rätt i jag fick faktiskt min i present men släktingen från france jag fick den av sa det i franc och min uträckning blev 60 lök ok lite galet då men en jävla fin klocka i varje fall. Snart 410 hk 622nm |
|
| Breitling givetvis... Gillar klockor med lite tyngd i samtidigt som jag ser mig aningen för ung för en Rolex. Är dock väldigt sugen på en Omega Seamaster. ( James Bond klockan, för dom som inte vet) | |
|
Hoppsan är det 39k nu! Bäst att höja min sakförsäkring igen. |
|
anted |
Festina i matt stål! Och mobilen såklart! |
|
Köpte mig faktsikt en Tissot bara för designen..... Länk Inte alls vad jag vill ha men jag har inte råd (läs prioriterat) med en Rolex submariner i Guld o stål eller bara Guld som är målet... Först skall dunderklumpen (540) bli klar.... Länk |
|
|
Rolex GMT-Master går lika bra...(i guld) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.