AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
68.110

BMW och klockor

Sida 11 av 20
1B
25
1BMW
518i E34 -90
Jag har en Quarts av runt 98 års modell, inga repor i rutan, inge rost, går bra, tickar lite i maskineriet men det får man tåla, långt kvar till nästa service..... ;-)

/Magnus
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Candino sealine
Visa användare
202
Torbjörn
328 Touring -96(S50 B30/32 TURBO)

M3 E46 2006 Imolaröd Competition Package
Omega Seamaster Professional Chronometer i Titan.
Lätt och snygg.

Tobbe
|Oo=00=oO|
[ ]----[ ]
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
mackan325;...25000,- + ca. 5000-10000,- (danske kroner !) for en sub eller sedweller !

Freude am Grazat fahren !
FolkaaN
en g shock protection

BMW = The biggest the best better then the rest
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Moraklocka
holmolle
ORIS, som dessutom till min glädje efter inköp, BMW-Williams knutit samarbete med för "båda märkenas förträfflighet"

mvh Olle, tidigare och ev framtida BMW-ägare igen (z3-z4)

Jeppe Johansson
Nallen håller alltid reda på tiden!

Det Farbror polisen inte ser, har du! inte ont av.
Visa användare
56
KP
520dAT, -10
Citizen promaster Analog Aqualand
Bra dykarur
Festina Chronograph..... underbar klocka.

-----------------
Mvh.
Robban Johansson
sT
114
sTriKe
740iA -00
M5 3,8 -92
Subaru Legacy 3.0 -08
Omega Spedmaster PRO Mycket fin klocka
Hej!

Varför inte köpa en klocka som är lite speciell och som det inte dröser av med kopior. Rolex är mycket fina klockor, utan tvekan, jag är dock lite tveksam till breitling. Visst är det fina klockor men det tillverkas jätte många och det finns hur många kopior som helst.

Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Anledningen till att det finns kopior måste ju vara att det är bra och snygga klockor? Att påstå att det tillverkas många Breitlingklockor och ta det som anledning att inte köpa en är lite som att avstå från t.ex. en Alpinamodell för att "den är för vanlig"...
Jag har själv en Breitling och tycker den känns mer gedigen än alla andra klockor jag haft...

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

aa
176
aalto
X6drive40d -10 Svartmet.
530Xd-R -11 Carbonbl.
Smart 4-2 -03 Svart/silver

Breitling Crosswind special.
gratulerar även T.P till innehavet av en så fin klocka.

Nästa efter BMWs tillbehörskatalog så finns det väl ingen annan mumsig läsning än Breitlings årliga kataloger.

Klockan är väl mannens enda smycke, något fint får väl även vi ha på oss??

/Jari
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Klockor är inte så viktigt.. har mobilen :)

BMW är mer enn bil - Det är passion
19 man
Och hur långa penisar har ni då? :-D

Skämt åsido, har själv en Tissot Titanium & Div samlarswatchar som står (förhoppningsvis) och samlar värde, en Candino, Seiko mm beroende på klädval. Hade gärna ägt en Breitling Crosswind Two-tone med OTC om jag haft råd...

Ang mobiler; Nokias nya 5100 med ficklampa, kalorimätare, kamera, färgdisplay, inbyggd högtalare, termometer, ljudmätare mm. mm. torde ju vinna prylbögspriset?
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Man blir ju lite fundersam när mannen som tar upp penisstorlekar heter "19" man"... Där ligger i alla fall jag duktigt i lä... ;)

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

Har själv en PULSAR TITANIUM som jag är mycket nöjd med men använder oftast mobiltelefonen som klocka.

biltok med klockintresse
Har faktiskt läst all 100-tals inlägg o detta är mitt första på denna site - kunde bara inte motstååå!
Såg att två av er kör med A/IWC B/Sjöö Sandström.
Jag har båda :-) en på varje arm.

Många andra klockor är ju sååå vanliga o sååå kända. Det är ju lite kul med märken som inte många vet om.

Funderar på att köpa en M3 eller en M5:a (beg givetvis så man kan KÖRA också) - men är dom inte lite väl vanliga?
Alpina skulle nog passa mig bättre; fin bil + ovanlig

Vill också passa på att säga att jag härmed INTE rackar ned på er som inte har IWC/SS klockor.
Jag erskänner också att jag är lite avundsjuk på er som har M3/M5 men blir ungarna bara lite större så de kan gå in i bilen o spänna fast sig själva så ska jag skicka familjebilen!
Prylbög som man är !

2 favoriter

POLJOT Guld med Blå urtavla. -Rysk pilotklocka, bra grejer !

Breitling Old navitimer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.