AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.719

Spionbilder, nya 3-Serien.

Sida 1 av 2
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Länk

Usch:((

------
Länk
Länk
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Finns mer här. Tycker den ser helt ok ut.
Länk
Det är kanske lite tidigt att uttala sig innan man sett bilderna på den färdiga bilen, men jag måste säga ett jag gillar det jag ser. Som en kompakt E60 och det är mycket 1-serie/X3 över fronten. Ser betydligt maffigare och kraftfullare ut i proportinerna än dagens 3-serie. Ser med spänning fram emot de riktiga bilderna.

MVH
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Sidoblinkers alá Mercedes (speglar)

------
Länk
Länk
Jag tycker inte man ska dra några förhastade slutsatser av de där bilderna. E60 såg inte så grann ut när den var maskerad heller, men sen visade det sig att den var en riktig design-fullträff (i mina ögon). Helst då i M5-utförande ;)

Självklart måste BMWs modeller följa samma designmönster så jag hoppas på en form i E60s fotspår.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Allt annat var ju helrätt, men bakänden gav mig koreanska vibbar.. :)
Undrar hur M3:an börjar se ut...

"-BMW- Making your privates bigger since 1928"
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
lugn och fin nu tror knappast att bmw går hela vägen ut som med 7 serien och 6 serien och 5 serien på deras volym bil 3 serien.den lär nog se helt ok redan från början och inte behöva så stor tillvänjning som 5-6-7 gjorde när dom kom..
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ser fram emot Coupen! (4-serien?).
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
oo..ser faktiskt bra ut =) då kan man köpa 3-serien i fortsättningen då iallafall =)
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Ännu två, delvis maskerade, bilder:
Länk
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
ok, tre var det visst.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ollen//

Det var välmaskerad bilder, man ser inte mycket, grillen ser ut som en SAAB-grill:(( Men efter att jag tittat mer på de första bilderna har jag ändra min uppfattning den blir faktiskt snyggare för varje gång jag tittar på de bilderna. Jag tror i alla fall att nya trean kommer att bli snyggare än det som 5an kom ut med. Men även den tycker jag är snygg, den kändes konstig i början men med tiden har även den blivit snygg.

------
Länk
Länk
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
omaskerade bilder:

Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
God damn, den var riktig läcker, det vattnas i munnen redan nu, Y U M M I. Ser den ut så här då blir det en ny bil nästa år!

------
Länk
Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
När kommer 4-serien då?

----
Min Bimmer: Länk
Tycker att fronten påminner mycket om Mitsubishi Evo8 och baken som nån ful Ford som jag inte kommer ihåg namnet på. Hoppas att den inte kommer att se ut precis sådär.

/Micke
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Ser helt klart godkänd ut! Men jag får känslan vid snabba blickar att den liknar saab på vissa detaljer :/

BMW4EVER!
-----------
Min E39:a: Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag måste som en icke-svensk erkänna att SAAB's senaste modeller är j**la snygga. Bra jobbat "La Svezia";)

------
Länk
Länk
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Riktigt snygg, kan bli snyggare än 5-serien E60 tror jag!
Be
61
Besökaren
525iA E34
Tycker den ser för rund o tjock ut.. saknar de gamla slanka eleganta linjerna på äldre BMW.
Den karakteristiska låga aggresiva fronten är ju som bortspolad.. och ersatt av en stor bullig rund jädra klump bara som skulle kunna vara vilket märke som helst.
Alldeles för utslätad bil.
Burberry
Den ser ju ut som en tragisk saab 9-3 Kopia!
Riktigt synd att bmw kan göra på det sättet...
E46 e långt mycket snyggare.. USCH!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.