|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag har oxå en 520 -96. För mig är Aktsam klart billigast. | |
|
Hej, jag har en 528 års mod 97, hade tidigare Länsförsäkringar,Helförsäkrat.Har varit med om 2 skador, den första var att jag blev påkörd bakifrån mindre krock ej vållande, blev en omlackering av bak kofångare, De på Länsf, klagade och gnällde på hur mycket det hade kostat "Väldigt sura och otrevliga" fastän jag inte gjort et dugg fel, samt andra part hade Trygg hansa!. Andra skadan så körde jag på en Räv blev mycket skador på nått konstigt vis, denna gång så fick jag betala vagnskade självrisken a 5000kr, går juh att ta 3000, men förs blir as dyr då, d hade ingen djur kollisions skydd mot räv även om jag hade tagit deras bästa försäkring, Frågade på Länsförsäkringars Huvud kontor, den djur kollisions försäkring man kunde ta gällde mot Vildsvin med mera, här finns det inte nått vildsvin överhuvudtaget, va ska jag ha det till? Har bytt till Folksam nu, blev aningen billigare premie Samt att djur kollision ingår mot alla djur som finns Hund katt räv ja alla djur :) Obs: Ingen självrisk vid djur kollision. Ingen själv risk vid stöld inbrott om du har godkännt larm. Fast själv risk för glas, Ja hela innehållet i Försäkringen är Jätte bra känner mig mycket tryggare nu.Har lärt mig att Premien är inte allt 10kr hit o dit , när det gäller så kan det bli mycket dyrare,nu blev min premie faktiskt lägre, så ett givet val såklart.. Visste inte att Folksam hade så bra innehåll i sina försäkringar förrut, Men min nuvarande Tjej är försäkrings säljare på Folksam därför som jag fick reda på detta, kommer alldrig byta till Länet igen, en liten parantes, jag hade nog otur med att få Sveriges suraste skade reglerare, men rekomenderar hur som helst Folksam för deras innehåll i försäkringen. :) Tack o hej .. |
|
|
"jag hade nog otur med att få Sveriges suraste skade reglerare" Blev lite fel i inlägget detta gällde Länsförsäkringar och inget annat.. Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
| Prova Tennant, dom var klart billigast för mig. | |
|
Det har stor betydelse var man bor, i storstad eller på landsbygden. Jag har Varabygdens försäkringar och betalar 5100:-/år i helförsäkring på 323Ci-00, 4200:- på 520i -00 och 3400:-på 518i -90 BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.