|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
SeastreameR`n Länk //seastream Seastreams Garage -no compromises | |
|
Det där var snyggt och proffsigt, tummen upp! ------ BMW CS #04839 |
|
|
Verkligen fint gjort! tummen upp igen! Mvh, Christian |
|
| mycket snygg! | |
| mkt snygg och fin färg. | |
|
Jag gillar inte "kryssningar", men det var et interessant objekt. Det ser värkeligen mycket proffsigt ut! Jag tittade just på denna bil i galleriet, och måste säga att jag är imponerad. Det her är den snyggaste "Varför måste dom?"-bilen jag har sätt. |
|
|
Tackar för komentarerna, men det var mkt jobb!! phuu! Seastreams Garage -no compromises |
|
|
Superläcker, gillar färgen dessutom. Sjukt att kunna få en E36 och likna en E46! ------ Länk Länk |
|
|
Jävligt läcker måste jag säga! Trodde faktiskt det var en E46 när jag kollade men fick lite tvivel. Men sjukt likt! Mvh Miche |
|
|
klockrent! du har fått till en tuff cab att glida omkring i! B-M-W |
|
|
Jag ska vara positiv. Mycket bra att du skippat ögonlocken :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
j.aahman |
pricken över i:et hade varit e46:ans M3 speglar |
|
Hur fick du dit framlyktorna? Var det hemskt mycket jobb? Började pirra lite i kaptrissan, förbannade dig som måste visa upp såna bilder! :) Grymt snyggt! "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
Löjligt snyggt :) ____________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
| Jävligt snyggt! trodde också först att de var en e46:a | |
|
det märks att du har lagt ner tid på bygget...för den är helt underbar...du har gjort helt klart rätt färgval också... måste gratulera och tacka för ett kalas fint bygge Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja den var läcker.. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Ja det låter som jag lyckats då:) kul att höra. j.aahman: e46 m3 speglar blir det nog till nästa år, orkar inte skruva nå mer nu! BeemerFInne: Ja det var HEMSKT mkt jobb, jag vill inte börja om igen:) Seastreams Garage -no compromises |
|
|
jo fasiken, såg inte alls först att det var en E36a.. enda som störde mig var att inpassningen av blinkerserna inte kändes riktigt rätt. kanonbyggt, inte skäms man i den där itne.. har du lackat om fälgarna i nån annan färg, såg ut att vara fin nyans på dom. /mvh jocke |
|
| Men det är ju andra blinkers med annan framskärm eller ??? | |
|
kingen: det är omknackade orginalskärmar. Seastreams Garage -no compromises |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.