|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad mer än GPS:en kan man få ut från "Service Mode menyn"? Mvh |
|
|
Tack så mycket Nockenwelle! Måste testa det... /Manray/ |
|
|
Ja, där man får ut farten kan man också se longitud och latitud, samt höjd över havet (i steg om 50 m) och lite annat mer eller mindre onyttigt. Annars innehåller servicemoden mest en massa data som jag inte har den minsta aning om dess innebörd. |
|
|
Har någon lagt märke till att P-broms lampan lyser på bilen i filmen. "First listen then shift" |
|
|
Ok, det var broms lampan... "First listen then shift" |
|
|
När du kopplar ur DSC helt så lyser dels ASC(antislir) lampan samt handbroms lampan(gult sken) (symboliserar att även DSC(antisladd) är urkopplat) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Wendtan: Hur snabbt har du kommit upp med din 330? | |
|
Jag har varit uppe i 256 enligt GPSen om jag inte missminner mig. Väldigt snarlikt filmen måste jag säga, jag upplever dock inte att jag var lika nära rödmarkeringen som han är. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| OK, BMWs fartspärr brukar vara lite si o så. Läste i nån biltdning (tror det var vibilägare) när dom gjorde första testet på M5 E39. dom fick upp farten till 269km/h :) | |
BMW_M3 |
varför har han kopplat bort antispin. nogån som vet det eller |
| Därför att antispinn påverkar acclerationen negativt. Dels i startögonblicket och sedan vid växlingarna när det brukar släppa lite. Och med antispinn skulle systemet strypa bränsletillförseln vid dessa tillfällen med sämre resultat till följd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.