|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| En EDIT funktion som bara går att använda, säg 15 minuter? efter man skrivit sitt inlägg.. Just för att ta bort stavfel. Vem f*n skriver sina inlägg i Word för att sen cut and paste??? | |
|
Det här forumet är bäst alla kategorier! Forumet som tex Zatzy använder kräver ju 32" skärm med tillhörande gigantisk upplösning. |
|
|
"Forumet som tex Zatzy använder kräver ju 32" skärm med tillhörande gigantisk upplösning" Jag har kört det på en 17" Vanlig skärm, med 800x600 under en längre tid förut, inga som helst problem! /Jocce |
|
|
Jocce81: Det är ju precis det som är BRA med detta forumet. Att det inte är Massa krimskrams med bilder och qoutar bland allt folks inlägg! Inläggen skall vara strikt hållna. Inget onödigt. Det blir bara rörigt! Tänk er massa bilder bland alla dessa inlägg. Urrrgggh! Vill man visa en bild kan man länka den. Istället för att man skall tvingas se den. Detta är optimalt! (tycker jag) |
|
|
" Det är ju precis det som är BRA med detta forumet. Att det inte är Massa krimskrams med bilder och qoutar bland allt folks inlägg! Inläggen skall vara strikt hållna. Inget onödigt. Det blir bara rörigt! Tänk er massa bilder bland alla dessa inlägg. Urrrgggh! Vill man visa en bild kan man länka den. Istället för att man skall tvingas se den. Detta är optimalt! (tycker jag)" Bilderna kan jag hålla med om, så visst, skippa det. Men Quotar är -SKITBRA- om de quotas så de blir i annan stil, så man ser vad som är quote.... /Jocce |
|
|
qoute och PM vore nice --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Detta forum är så bra så det lämnar inget övrigt att önska! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Vad jag saknar här är som någon annan skrev, en funktion där man kan söka på personers inlägg. Speciellt då ens egna inlägg. Så man kan hitta de trådar man själv är aktiv i utan att behöva få mailboxen fylld och dessutom kolla sina mail för att veta vad som hänt i forumet. Denna funktion har jag saknat länge och borde väl inte vara så svår att lägga till? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.