AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.560

Inköp av div till Z-orna

Sida 1 av 2
ex
15
extpela
Z3 2,8 -98
325D -07
Hej!
Yatooil klämde en bra idé en tråd jag nyss läste.

Köpa prylar till våra bilar gemensamt och på så sätt försöka fixa lite mängdrabatt.

Problemet är hur detta skall administreras, en lösning kan vara att ha en tråd per månad och pryl ex. sänkningssats/Aug. där alla kan anmäla sitt intresse och önskemål om fabrikat och modell. Vid slutet av månaden får man kontakta lämpliga leverantörer och förhandla.

Är det en puckad idé eller vad tycker ni?

Extpela
vo
141
volatile
BMW Z3 Coupé 3.0 -2002
Kanonidé!

Jag vill ha ett supersprint sportavg. system till min :)
Tog upp det här i en ny tråd för länge sedan, i vintras tror jag. Har för mig det var i M- forumet i för sig. Kan ju få väldigt bra rabatter genom stora inköp så jag är med.

-kromade handtag (original)
-alu- pedaler (original)
-xenon lampor (Projector Z: beroende på Caspars kommentarer på sina nya)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
da
11
danieldanielsson
M ROADSTER -00
super bra ide´....är på jakt efter en bra sänkningsats och ett sportavgas system till min M...

DAD
ex
15
extpela
Z3 2,8 -98
325D -07
Kul att några tycker det en bra idé, jag föreslår att vi väntar någon vecka så fler har fått säga sitt.

Så skall jag undersöka lite om möjligheten om ett bra sätt att
anmäla sitt intresse.

Extpela
jag vill också ha en sänkningsats
Är det någon som skulle vara intresserad av att byta antennen (coupé)? Skulle gärna vilja skaffa mig ett snyggare alternativ, helst BMW original hajfenan, men andra förslag mottages gärna.

Annars står jag som spekulant på xenon- ljus från projectorZ. Kommer med sannolikhet beställas snart. Någon som är intresserad?

M Coupe
Mr Hamann
Letar du efter en cool antenn så kika hos Mekonomen (ja, det ær sant), de har några riktigt schyssta i borstad aluminium.

// Mr Hamann
modano
tjena grabbar!
ska ni handla så kan jag ordna kanonpriser på det allra mesta.
ju fler som vill ha desto bättre priser!
maila mig på johan@levinsbil.se
Modano:
låter förträffligt! Skall se till att organisera något snart.

M Coupe
jag är ute efter wiechers alu strutbrace. någon mer?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

mbolo: såg en Z3 Coupe med shark fena. Nåt för dig?

____

Vart kan man köpa en så omtalad havfena?? det låter ju som att det skulle se otroligt snuggt ut. nån som har bilder på det?
Z3 4 ever: låter absolut som något jag vore intresserad av. BMW kunde inte säga om det gick att installera deras hajfena på coupén, men kanske någon vet bättre här? Ingen annan som vore intresserad?

Hajfenan skall tydligen inkludera telefon & nav. kompatabilitet också..

M Coupe
modano
heloo!

hajfenan kan man köpa löst!
utan kablar o dyligt, enbart den svarta plastkåpan.
att installera antennkablage till den hajfena kan nog gå men är nog ack så bökigt...
vill man enbart ha lite style så kan ni kontakta mig så ordnar jag hajfenor!

mvh
Hmm, Modano det här låter ju suveränt. Min nästa fråga blir ju då om hajfenan finns i karossfärger? Som till exempel titansilver eller arktis?

M Coupe
modano
mbolo!

jag tror bestämt att den går att beställa lackerad!
priset blir ju väsentligt högre men troligtvis mycket biligare än att lämna till lackerare.
maila mig på johan@levinsbil.se så ska jag kolla detaljerna åt dig imorgon!

mvh
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Såg en silverfärgad 2.8 på börsen tidigare där ägaren bytt ut den vanliga antennen mot en fena. Blev riktigt bra måste jag säga! Så det kan jag tänkas vara intresserad av också.
Kromade dörrhandtag finns också på min önskelista...

/Andreas
_____
Länk
En hajfena skulle sitta fint. finns nån prisuppgift på en sådan?
hmmmm. själv är jag lite skeptiskt till hajfena utifrån orginalitetsprincipen...( och gud ska veta att jag håller inte hårt på såna principer) en sån detalj ser nämligen ut som om man försöker "föryngra" bilen.

____

Mbolo och andra intresserade av hajfena: nu har jag sett en sån live på en M Coupe Igår. Det var en fena från nya 745 som satt på en arktisilber M coupe. det ser GRYMT bra ut! Jag tar tillbaka min skeptiska inlägg härovan.

vad tror ni om SAAB hajfenan ? den är nog snyggast av alla hajfenor...eller ska man vara BMW trogen...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.