|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Wendtan, 18" med ET50 och 255:or passar, se min kärra ! :) Mvh Anders Länk |
|
|
Apropå annonsen så var samma bil till salu för drygt ett år sen, vet inte om det är samma ägare. Priset är hur som helst för högt, hur fin bilen än är... Mvh Anders Länk |
|
|
Jag har inte sagt att jag tycker 165 är billigt, tycker också att priset bör ligga runt 120, man får dock ta hänsyn till att den inte har gått så farligt långt... En grej jag inte förstår är varför 325 typ 92,93:or kan stå sig så fruktansvärt högt i pris, såg precis en 325 92:a som var utsatt för 80k? Är det så stor efterfrågan på just 325? MVH |
|
|
Vad E36:or annonseras för brukar sällan gå hand i hand med vad dom säljs för. Att E36 håller ett högt försäljningsvärde med hänsyn till nypris är dock inget nytt. Mvh Anders Länk |
|
|
christer silvén Jag tyckte detsamma när jag läste annonsen, jag gav 159000:- för min 323Ci -00 för snart ett år sen. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Oj jag måste ha betalat väldigt mycke för min 323 ci. Den hade gått 3600 mil och är svensksåld,utrustad med komfortpaket. Den gav jag 170k för och det va ca 2 månader sen. Har jag gjort bort mig? |
|
|
170´ för en en 323 coupe med 3600 mil och svensksåld. Tycker det låter ganska rimligt. Mvh Anders Länk |
|
| Man får en M3 cab för dom pengarna o i bra skick oxo!!! kanske inte med dom milen men ändå!! som sagt när den gått lite mer så rasar det ordentligt i pris o aut , ingen hit i 3 ser.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.