|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
BMWPower hette det på den tiden. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag servar/installerar kaffemaskiner och jobbade en dag med en kaffemaskin på en bilfirma i Tranås. Såg då i ögonvrån en glimmande och grymt snygg 330i -02 som jag inte kunde glömma! Två veckor senare var lånet fixat och bilen min.. Underbar bil =) |
|
|
Köpte min 740iA '99 på Bilcity Danderyd, hetter Danderyds Bil på den tiden. Hittade bilen bakom ett stort antal mindre ädla fordon, mestadels halvgamla Volvo/Saab, som verkade vara mer standard på den firman. Min nya bil som kommer i vår är dock beställd från BMW Group Solna. Wilhelm Svenselius |
|
|
Eftersom jag har släkt utanför Frankfurt a.m., är det ganska givet numera. 1 vecka om året är jag där, då kan man i hyffsad lugn o ro leta. 523:an köpte jag privat av en banktjänsteman i Darmstadt. 525:an hos BMW handlare i Vechta, nära Dortmund. Har köpt några i DE genom åren, riktigt nöjd med alla hittils, bra köp! Mvh: Zoltan |
|
| Jag scannade annonser på nätet i ett halvår, både privata och firmor. Det tog lite tid för att jag hade ganska specifika önskemål. Bilen dök så småning om upp på en TOYOTA-handlare i Stockholm. | |
|
I 1-serie katalogen :) Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.