|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Dax för ännu en frågeqwizz! På vilket sätt fick du tag på din nuvarande bil? Själv la jag ut en "köpesannons" här på BMW(auto)power där jag specade vad som var viktigt för mig, efter några månader ringde en herre och hade "min" bil. Detta var våren 2002. | |
|
Min första hittade jag nog på blocket tror jag det var, dom andra 3 har jag köpt av kollegor. |
|
D-diddy |
på en till salu-annons här på Bmwpower som det hette då. David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Genom blocket(!) hittade jag min. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Hittade min på bytbil.. ///Schumi |
|
| Hittade min bil i vårt garage där min bror ställt den något år tidigare. Efter lite tjat så var det bara att handla. | |
|
En liten historia om min "älskling"... Jag fick syn på min 635:a på en annons i bytbil när klockan var halv 10 en lördagkväll, efter lite funderande så ringde jag killen strax efter kl 10 på kvällen. Jag hade sett en bild på bilen i tidningen och jag fick förtroende för vad kille berättade så vi bestämmde att jag skulle komma och hämta bilen halvvägs, jag bodde i Säffle och han i Malmö( 50 mil), så vi bestämde att vi skulle ses på en preem mack efter E6 i Göteborg kl 3 på söndagen, dagen efter. Så på söndagen när jag kom fram till macken så var han redan där, vi pratade en stund, provkörde och sen skerv vi pappren på locket av en soptunna utanför OBS bäckebol... Jag körde kille till bussen, tillbaka till Malmö, och jag tog med mig bilen hem. // Daniel |
|
|
PÅ bilfirma för 3 år sen "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
E39:an hittade jag på Powerbörsen för drygt 3 år sen, och E46 på Eklunds bil i Gbg när jag var där för att sälja en telefonväxel. BMW CS #5206 |
|
|
E30 hittade jag på Powerbörsen.... /Chrille |
|
|
Jag ljög, hittade min första på BMWPower som det så vackert hette på den gamla goda tiden :D |
|
|
på blocket fanns min första och nuvarande bmw B-M-W |
|
|
323:an i Sthlm och 325:an i Tyskland. ------ Länk Länk |
|
|
Oj glömde nämna hur, 323:an via annons (bytbil) och 325:an via en bekant i Tyskland. ------ Länk Länk |
|
| På blocket för ett par veckor sen! | |
|
Bilen jag äger nu beställde jag ny. De bilar jag ägt tidigare har jag köpt på bilfirmor. |
|
|
På Ivars bil i Sollefteå. Kärlek vid första ögonkastet. Jag kunde inte lämna stan utan den :) Lämnade glatt kvar min gamla 316 utan betänkligheter... |
|
| En bekant till min far som jobbar i Tyskland ringde och berättade att han hade en bil till mig. Sen var det kört... :-) | |
|
Har under det senaste halvåret lagt in de mest intressanta bilar i "garaget" på bytbil.com Sedan har det bara varit att välja och vraka och till slut nu i veckan blev det en 528ia från en firma i göteborg :) BMW4EVER! |
|
|
Köpte min hos det dåvarande "Bilhuset i Margretetorp". Samma lokaler som Koenigsegg hade. Numera nerbrunnet. /Martin -jag räds inte långmilare- |
|
|
Köpte min nuvarande för 3 år sedan hos Paulssons bil i Hbg. //Palle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.