|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
I malmberget av en väldigt trevlig kille... på bilannonser.se till att börja med.. Foppa: synade den bilen du äger nu när man var i luleå nån gång och såg den, väldans ovanlig färg, den såg riktigt fin ut! /mvh jocke |
|
|
Import från södra Tyskland. Länk |
|
| Power Börsen. Annonsen finns utprintad och sitter längst fram i bilens pärm. =) Därefter det enormt snyggt handskrivna köpekontraktet. =) | |
| På powerbörsen. Jag hade bestämt mig för att inte åka speciellt långt i jakt på bil och denna fanns ca 8 km bort | |
|
Av en slump! Letade länge och väl efter en fin 540 e34, var både här och där och kikade på rishögar (falkenberg 110mil t.o.r). En dag fanns en touring 95 till mycket bra pris på blocket.... såld naturligtvis. Men säljaren undrade om jag var intresserad av en något snikig sedan från -93 till ett högre pris(!!). Var och kikade och så blev den min :-) Den stod i en lada ca 2km hemifrån. |
|
|
Efter att ha tittat på en del bilar i "fint skick" så hittade jag min cab. Den var perfekt! Sänkt och helt orginal med full dok. PÅ blocket. I eslöv! Mvh, Christian |
|
Deliq |
Jag hittade aldrig den bilen som kändes riktigt rätt, så jag fick beställa en ny hos BMW-handlaren i Gävle i stället... ;-) M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Tja 735an i gävle dagblad dvs privat. 325IT Bil o buss förövrigt den enda bil som köpts på firma. 2002T genom bmwcs köpt i u-sala. 2002 hittad i lada nära knutby. 728an efter farit förbi den för många gånger på en gård så ringde jag på dörrn o köpte bilen. 316 fick ett tips av en kompis om en e36 med def motor,affären tog ca 1 tim inkl hembogsering. mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
|
E30 325, bytbil.se hos en handlare i Gävle, B10 Biturbo, autopower.se Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| I ett garage där den stått cirka 10år! | |
| Min bil fann jag på tv 4 textsida, sidan 507 | |
|
325'an köpte jag hos BMW Group Danderyd (f.d Henry Melin Bil) för 4 år sedan. Hade letat svensksåld 325 coupe rätt länge när jag fick syn på denna på nätet. Åkte och tittade, provkörde och köpte bilen. 320 köpte jag hos Novation i Uppsala för 1,5 år sedan. Hade tagit ut en hyrbil för att köpa en 316 Compact i Eskilstuna men när jag ringer upp bilfirman för att stämma av det sista säger de att bilen är såld. Går in på bytbil för att titta om det finns något annat intressant, hittar 320 i Uppsala, åker dit, provkör och skriver på. Hämtar bilen en vecka senare. /Rickard |
|
|
Snubblade över min hos en BMW-handlare i Berlin. Rent panikköp då jag inte ville åka hem utan bil. Visade sig vara ett otroligt bra köp. Är nöjd än idag. Schnelle fart, Härliche fart. Länk |
|
|
Hittade min bil på annons både på blocket och här på powerbörsen. Det lustiga var att han hade sänkt priset på EN av annonserna, antagligen rätt nyligt inna jag hörde av mig skulle jag då tro...vilket ju var bra för mig :D BMW - När du älskar att köra! |
|
|
För snart fem år sen, såg jag en annons i gula tidningen på nätet. Ringde säljaren, skickade en kompis att titta på bilen, kollade upp bilen med serviceverkstaden mm. Pratade med säljaren igen och gjorde upp om priset och han lovade att hålla bilen tills jag tittat. Bokade flygbiljetter åt mig och brorsan som co-driver. Vi tittade och det blev affär. Sen var det bara att köra hem, ca 100 mil i regn och snöslask. Jag är nöjd än! /Jonas |
|
|
Pärlan fanns både på Blocket och på Powerbörsen.... "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
| POWERBÖRSEN | |
pob |
Powerbörsen här med.. :) /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
| Göteborgs posten :) | |
|
Hej! Igenom bekanta fick jag nys på min 535iM mvh.benny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.