|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
På Powerbörsen för snart 2,5 år sedan. /Erik |
|
|
Hittade bilen på Blocket. Hämtade den i Svedala, Skåne. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
brorsan tipsade om att en bekant till han hade en 316 till salu, åkte vobblo 740 då, var duktigt less av att köra en "död sill" sålde ratet och köpte bmw:n samma dag, det var den 30e november 2002 runt 16-tiden, kärleken höll till den 14e juli kl 00.30 då hon såldes till en spekulant som sett den på blocket ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Blocket.se, privat säljare i Limhamn/Malmö. Redan när jag såg annonsen första gången började det pirra i magen.....den var så fin...och svensksåld, och få ägare, och lågt miltal...men kunde jag verkligen tänka mig en automatare? Det gick några dagars grubblande innan jag bestämde mig för att - Ja, Automatlådorna är värda en chans! Mailade säljaren och sade att jag var intresserad, men klargjorde också att det inte kunde bli någon affär förrän jag sålt min dåvarande bil. Drygt en månad senare kom jag hem från semester, och då var min "gamla" bil såld. Vi åkte och kikade på 525:an direkt och det var kärlek. Farsan godkände bilen och jag och säljaren kom överrens om ett pris en bra bit under det utannonserade - sedan var det klart :) Skönt att man inte behövde vara utan BMW längre än en vecka :) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Blocket. |
|
|
325an hittade jag på blocket.se , åkte 50 mil med buss för att hämta den i Luleå. Hemvägen kändes mkt roligare :D 535an hittade jag genom en kompis som kände en kille som hade bilen till salu. ///Foppa |
|
haimaul |
Ett kvarter från mitt dåvarande hem, med säljes-annons på bakre sidoruta. |
|
Köpte bilen av en kompis.När jag såg bilen så ville jag bara ha den och när han dessutom bjöd 10tkr mer för min Passat än vad jag gav för den så var saken klar. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
| BMW Bilfirma i Tyskland :) | |
|
Hittade min på "BMWBörsen" på dåvarande BMWPower för 1,5år sen ungefär (Feb. -03). Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Hittade min på blocket | |
| På Powerbörsen för drygt två månader sen. | |
|
540 - mobile.de hos en handlare i Hamburg 525 - Förenade Bil i Malmö Z3 - Harloff BMW i Encinitas, Kalifornien |
|
| en jobbarkompis till brorsan lät honom låna hem bilen över helgen för brorsan var spekulant. sen var det nån som hann före med ett snabbare besked... | |
Scheckheft |
Hej Min första BMW, 525tds touring, köpte jag av min far som hade importerad den åt sig själv. Bil nr 2, en 530 touring, via dåvarande BMWPower. La ut en annons under köpes. Hämtades från Linköping. Den första E38:an hittade jag av en slump via bilannonser.se. I Boden. E38 nr 2 via 7er.com. En privatannons. Importerades av mig. Nuvarande E9 köptes av en privatperson i Halland. Även i det här fallet la jag ute en annons här på Autopower under köpes. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hittade min på annons här på auto power för c:a 2 månader sedan, hade tittat runt på några stycken men den här var klart mest prisvärd med en ägare sedan ny plus svensksåld vilket jag värderar högt. Mvh Johan |
|
|
Hittade min på annons här på auto power för c:a 2 månader sedan, hade tittat runt på några stycken men den här var klart mest prisvärd med en ägare sedan ny plus svensksåld vilket jag värderar högt. Mvh Johan |
|
|
I den lokala tidningen på onsdagen såg jag den. Orkade som vanligt inte få arslet ur vagnen förrän på söndagen då den var ute igen. Köpte på måndagen för 21k kr efter att ha prutat 5k kr. Fyra år sen snart och jag ångrar ingenting. Dödskul att köra! mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Sökning på webben hamnade hos BMW Skövde. Reserverade den direkt efter att ha haft ett långt samtal med första ägaren. Dagen efter var jag där och skrev hämtade den 3 dagar senare. ///MVH Hasso Länk |
|
330n Via Länk Jacobssons bil i Jönköping, stabil återförsäljare med kundfokus måste jag säga. e46 328an Privat på annons här på autopower. e36 323an På förenade Bil Fosie (Dåvarande Wendells) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.