|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Chrille_M7 |
Hallå! jag har oxå trasiga mugghållare bak i min bil o dom e "knäkta" så jag måste köpa nya:( vet någon var man köper dom som var billigare än bmw´s orginal? B.B.B. |
|
Finns nog på skroten för någon tia. Har inte sett många bilar som inte har mugghållare. För övrigt ett helt sjukt pris på en helt sjuk konstrurerad pryl. Kan inte direkt kallas BMW kvalité! |
|
|
Tack fr a till Ja73 och även ni andra för era tips. Har nämligen själv fått ena mugghållaren bak insparkad av min 4-åring. Håller med er om både ogenomtänkt, "barn-ovänlig" konstruktion samt löjligt högt pris för en liten manick. Ska se om den går att laga. Annan plastdetalj som jag tycker är vek på BMW är det lilla stoppet för bältesöglan. På båda av mina BMW har denna lilla knapp spruckit, men kostar som tur är "bara" 8 kromor. Trodde först inte han skulle ta betalt alls för en sm-stor plastknapp... Mvh Sword |
|
|
ja73 Jag köpte nya kåpor till sätena, Säljes parvis 320kr paret billigt :) lättast att få bort de gammla är att ta sönder dom sedan pilla lös plast plopparna som låser fast den, sitter även en insex skruv på varje stol/sida i framkant,du måste även lossa bältes fästet en stor insex skruv, montera omvänt, lätt att trycka dit plastplopparna, gick fortast att montera, rivningen tog mycket längre tid :( Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
|
Eftersom ni gör så fin reklam för de här mugghållarna, gick jag och köpte denna kvalitetsprodukt i dag. :D Det syns ju tydligt att de skall snäppa fast, men är det likadant med det befintliga facket? D.v.s. man bänder lite försiktigt med en liten skruvmejsel för att få bort det? Vågar inte prova, utan vill gärna veta. Fegt va? gorth |
|
|
Vet någon ännu hur man demonterar den bakre läskedryckshållaren. Såg här tidigare att man skulle skruva isär dom Det var många bud också- antingen uppifån eller nerifrån eller också från sidan, i nödfall fick man ta till med muskelvåld. Hur demonterar man den bakre läskedryckshållaren. |
|
|
Dagsaktuellt pris på bakre mugghållare till e39: 450:-SEK /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.