|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns ju inte en ända 325 till salu... vettig alltså. Är det bara för det är sommar eller? Säljer ni på hösten? | |
| Finns 95st på powerbörsen, 52 på bytbil, 367 st på mobile.de och ett gäng till på blocket.se. Är det så att du söker en extremt udda bil? Annars bör du kunna hitta vettig på 500 bilar ungefär. | |
|
Ja det ska vara en 325 e30 Och jag åker inte till tyskland. 95st på powerbörsen stämmer säkert men alla kanske inte är riktigt aktuella? |
|
| skulle vara en e30 | |
|
Ja betydligt färre E30. Ju äldre bil desto svårare att få tag i en bra. Länk Länk Två som verkar hyffsade. |
|
|
ja så är det ju... Skulle ha den till turbo bygge som alla andra så tycker inte utseendet är direkt viktigt. Men motor och låda däremot. |
|
|
Verkar vara extremt svårt att hitta en fin E30. Mina grundkvav är svensksåld, max 15k mil, full servicebok och historik. Absolut ingen styling. Det som får avvika från original är möjligen sportsystem. Som att leta efter en nål i en höstack ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| finns en hel del, överstajlade med överpris däremot. | |
|
Ja jag betalar inte en spänn extra för ett äckligt Rieger-paket. Jag borde ju få betalt för att tvingas köra omkring med plastskräpet. ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
ja precis... Och jag vill hellre ha 14/15" istället för 17/18" |
|
|
Ja, BBS Krysseker, Alpina eller möjligen Hartge är snyggt och smakfullt tycker jag. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Förstår att det är svårt att hitta någon som har gått MAX 15.000 mil. Bilarna är ju 15 år! Det finns fina väldokumenterade bilar som har gått över 20.000 mil. Ge dom en chans. Det är inte så många idag som köper en ny 325a och bara kör den 1.000 mil per år. Det är ju bruksbilar! Mr C |
|
|
ja så är det ju var och tittade på en touring som skulle ha gått 13000mil... hmm, javisst eller hur. Så det blev inget köp. |
|
|
15000 mil på e30? Konstigt att de flestas förväntningar om max miltal är det samma på 5, 10 och 15 år gamla bilar. Är man riktigt kinkig på miltal och skick på en 325 e30 får man nog finna sig i att leta mycket och inte begränsa sig till Sverige... /Simon |
|
Soundman_02 |
Håller med dig.. har letat efter en 325im e30 hur länge som helst nu.. håller bli tokig snart!! |
|
jag vet hur det är. Har en kompis som är E30-freak. Han letade 325 riktigt länge och förra året hittade han en helt orginal svensksåld -87a 1ägare på bilen (50+) och 10k mil. Han betalade duktigt. Bilen är i mycket bra skick vad det gäller drivlina och inredning. Men den var rostig undertill som skjutton. Så killen har bytt allt som det var minsta rostfläck på och nu i veckan kom den ut ur lackboxen där det gjordes en hellackring på bilen. Han har lite detaljer att fixa till och bilen kommer vara körklar om några veckor. Förmodligen en av sveriges finaste E30 325 när den blir helt klar. kan återkomma med bilder när allt är på plats. MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
Soundman_02: enligt signaturen så har du juh redan hittat den... /mvh jocke |
|
|
min har gått 22k inte en rostfläck på hela bilen. Bara rosthål i tanken fick jag se igår suck..... Någon som vet om det finns plast tank till 325 88?? |
|
|
Tomsan, Vill du ha en fin bil kanske du vill ha min 325 Touring -89 med 17000 mil. alla bespapper och s-bok finns, helt ifylld med alla servicar. Jag är andre privatägaren sen ny. Ej rost. Org sportpaket med 15" BBS kryssekerfälgarna. Olle |
|
| tack för erbjudandet, men jag köper mig en skitbil och hinkar på turbo... så får vi se vart det slutar :-) | |
| En skitbil! men med bra motor och låda som du skrev lite högre upp i listan. Lycka till :-)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.