|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är en 3.0:a i den ja. Det råkade bara vara så att kompisen fastnat för just den GT´n, men det blir nog inget. Han måste få sålt sin bil först + att han e sugen på hoj igen.. Men jag skulle jävlar inte ha nåt emot den M3.an. Dyr-NEJ. Kolla vad som sitter på den, milantalet 7000mil. Ställbart chassie, och grejer som kostar en jävla massa här hemma. Men...jag har ju redan en, vore kul om kompisen blev galen på riktigt och åker ner och köper den:) MVH: Henrik ///M3 |
|
ErikNilsson |
Den som har läst på kring GT vet nog mycket väl att motorn "enbart" finns som 3.0. Man blir också lite fundersam när en person som har gjort så mycket med sin GT som i detta fallet inte vet att det gjordes 250 st och inte 255. Det finns en annan beryktad M3 3.0 -94 här på forumet som rullade i Malmö för några år sedan och då ägdes av "Alpina B8. Köhlertrimmad med just kolfiberinsug, kammar, mappning och lite annat vilket lämnade ca 340hk. Denna GTn har nog kvar originalkammarna med tanke på de 330 hk från 295 hk original. Men som sagt, med tanke på hur hårda de är i Tyskland med modifieringar så är förmodligen både kolfiberinsuget och antalet friska hästar i motorn uppdaterat i briefet vilket gör att ni bara kan drömma om denna bilen, inget annat tyvärr. |
|
Det gjordes väl 350 st M3-GT !? Mvh Anders Länk |
|
ErikNilsson |
Det stämmer nog lite bättre ja, sorry! |
|
Det är det som är SKIT. Man vill ju importera en bil som har mycket godis..iaf jag. Men icke, då får man köpa en orginal och köpa grejer, om de inte finns nån superbil i Sverige då. Jag la också märke till att han skrev 250st. DESSUTOM, så gjorde inga GT 1996! Säkert en falsks GT. Verkar för bra:) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.