AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.998

Åsikter om en sån här M3:a

Sida 1 av 2
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Länk

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Min kompis håller på att sälja sin bil och är sugen på en GT.
Han, som jag, tycker den är riktigt rå.

Fälgarna kan väl diskuteras, men passar ganska bra.

320hk= Ja tack.
KOLFIBERINSUG= JA TACK..

En av dom snyggaste M3:orna som finns på mobile iaf.

MVH: Henrik

///M3
Fräck!

Men ta bort ögonlocken:) -DTM stuket är väl såå out det kan bli? Men annars rätt tuff. Gillar dessutom färgen. Samma som GT´n? BRG?
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Det är väl en GT???

///M3
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
Riktigt FET!!!!

///M5-POWER
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
snyggt med dom fälgarna!!!!!!!!!
ErikNilsson
Blir inte den ganska omöjlig att få in i Sverige med det antalet hästar i motorn och i briefet?
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Det är ju det som är problemet. Men det är väl inte säkert att den är registrerad med trimmet där nere.

Iaf skulle jag gärna ha den som vinterbil och min gula som sommar bil:===)))

///M3
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Såg den tidigare också...en riktig karamell!
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Man kan ju kosta på sig att ta bort den osmakliga snöskyffeln också. Annars riktigt fet.

/J

Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Håller med, byta eller lacka om fälgarna, bort med ögonlocken o bort med läppen... Dom 330hästarna verkar ju shyssta undra om det finns papper på det...

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
men läppen är ju orginal på gt:n eller... men var har han orginal fälgarna då :(

/Chrille
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Läppen är original och kan justeras framåt och bakåt så varför ta bort den?! Jag skulle gärna ha en sådan på min kostar ca 7-8k inkl. splitters bara =(
Uhh, är ni galna, slita bort snöskyffeln ser jag att nån skriver, är juh ORIGINAL på GT:n det där, sånna grejjer kan man juh inte bara riva lös...

/mvh jocke

M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Kompisen och jag kanske drar ner till tyskland och kollar på den nästa vecka...Har aldrig varit där, kan inte tyska, men det går nog bra..
ErikNilsson
Då är det bara att hoppas att den finns kvar nästa vecka då!
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
M3_LOVER: Varför importera? den är ju inte ens billig... finns ju GT i sverige för 140k. Sen är det ett jävla krångel med skyltar osv när man ska importera, sånt är man ju glad om man slipper.
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
*Pelle

Den här maskinen är ju unik en 3.2 litare i en GT o dessutom upp peppad av H&H till 330 förmodligen bänkade hästkrafter. Som det också står i annonsen tillverkad i begränsad upplaga... Hoppas nån tar hem den till sverige innan den blir såld så kan ja köpa den när någon lekt av sig med den =)

Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
ok ser ingenstans att det är en 3.2 men det är väl det då. 330 är väl ingen bedrift när det är 321 original. en vanlig gt 3.0 med köhler kolfiberinsug + chip skulle jag hellre välja. Hamnar väl på samma pris + finns i sverige. Men har man inget emot jobbet med import så är denna minst lika bra.
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Orkar heller inte åka till tyskland längre o skulle nog definitivt inte göra det om ja skulle köpa M3:a med så mycke att kolla innan köp o den lilla tid i alla fall jag brukar ha. Men ibland finns inte maskinerna man vill ha på den svenska markanden vilket göra att man kanske får dra iväg till tyskland... Att det är en 3.2:a drar jag som slutsats då bilen köpt/uttagen 06/96 o 3.0litarn försvann nästan ett år innan... 321 orginal har ju visat sig vara 308 vid bromsning vilket gör att 330 bör flåsa på rätt bra... tyvärr tycker jag GT:n faller lite på 5 växlad låda lägre toppvarv sämre vrid än 3.2:an. Det här hade varit ett gyllene altenativ då jag är mycke förtjust i GT:s intreör och ovanlighet...

Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
mer info o bilder på Länk verkar dock vara en 3.0 litare trotts den sena uttagningen...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.