|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det vet jag intevad det gäller med böter.. Min bil gick igenom besikting utan katt med det är ju inte alla 87;or som har katt orginal... Jag skall sätta i Chip nästa månad men redan nu drar jag många 325;or. På Meca raceway i Malmö Körde jag på 9,78sek på 201m och det är ganska bra tycker jag. Men det ger ganska bra effekt utan katt... | |
| Det vet jag inte vad som gäller med böter.. Min bil gick igenom besikting utan katt med det är ju inte alla 87;or som har katt orginal... Jag skall sätta i Chip nästa månad men redan nu drar jag många 325;or. På Meca raceway i Malmö Körde jag på 9,78sek på 201m och det är ganska bra tycker jag. Men det ger ganska bra effekt utan katt... | |
| Har aldrig hört nån som åkt dit på att dom inte haft katten kvar på en flygande besiktning,så de är väl de minsta problemet...men eftersom du "Milhouse" har en -89 så kommer de bli lite jobbigare när de är dags för besiktning | |
|
Har faktiskt inte kört 325 så jag kan inte tala för den. Men den lär gå rätt bra. 320ik däremot kör jag rätt ofta ;) Det är absolut inte någon raket. Motorn är ganska orkeslös på låga varv så det är helt fel bil för den som inte vill varva. Varvar du däremot till innan varvstopp så får du en ganska fin knuff på slutet. Bilen ÄR ingen raket som sagt, men gillar man att varva så kan den bjuda på lite skoj. 129hk räcker gott och väl till vardagskörning. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
Helga |
En riktigt go bil är sista årsmodellen av E30 325. Mycket gedigen med en underbar dragvillig motor på 170 hkr. Var på g för många år sedan att köpa en dylik när jag lånade denna 325 -90 en vecka. Helga |
A-R |
jadeland78 Din bil bra pga att det sitter en trimkam i din bil... |
A-R |
jadeland78 Din bil bra pga att det sitter en trimkam i din bil... |
|
jag drog e36:an med en billängd lite mer ibland lite mindre. Antar att jag har mer än 170hk i min bil. Baaaaaaaara positivt |
|
|
Köpte nytt si kort på bmw för mitt var helt söndererjat. Varvräknaren och tempmätaren började fungera men väldigt ryckigt. Bränsleförbrukningsmätaren fortfarande död. Kan det va fel på kortet elr behöver bilen tid på sig att ladda batterierna?? Någon som vet??? |
|
| Bränsleförbrukningsmätaren har sitt eget liv verkar de som vill jag bara påpeka | |
| ja det är tydligt det men varför funkar inte varv och tempmätare ordentligt det är ju ett nytt kort, kan det också va trasigt?? | |
| kan man sätta in Chipet själv eller behöver man lämna in den?? Skall köpa Chip nu men undrar om någon vet hur man sätter in det?? M.v.h Jadeland78 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.