AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.684

320 mot 325

Sida 1 av 2
Hur går en 320 jämfört med 325 egentligen har aldrig kört 320
Detta gäller e30
De
165
DeWa
328iAT -96
Det är all skillnad i världen, 320 vaknar ju precis innan rödmarkeringen, 325 har en del att ge hela vägen och sen ännu mer när du får fart på den. 320 har ju närmat en turbokick på högre varv.

Skiljer en 2-2,5s 0-100 mellan dem iaf...
jo har hittat en 325 88 var och hämtade igår i jönköping
Fan vilken bil och gå, vet inte vad som är gjort med den men kompisen har en likadan och honom drog jag i från lätt
325:or vaknar inte förns vid typ 3000rpm,men sen släpper de loss och en 320 vaknar vid typ 4500rpm...

Va innebär de att du drog "lätt" ifrån honom?
på en sträcka av 500 m var jag väl ca 50m före
Tilläggas till det är att vi provade flera ggr även böt chaufför.
både han och jag kör med 2.5"system öppet filter och utan kat.
Kan det sitta chip i min tro?? Hur och vart ser man det???
Om din nu är chippad ska de inte märkas så himla tydligt eftersom ett trimchip inte gör så himla mycket i en 325,men lite gör de självklart....

Enklast å kolla om du har trimchip är att kolla när varvstoppet går in,höjs nämligen nästan alltid med ett trimchip...men annars kan man ju se de i boxen där chippet sitter,på chip å så...
mina si batterier e troligen slut ingen varvräknare jävligt jobbigt köpte bilen i fredags så har aldrig haft varvräknare ännu mera jobbigt.så jag har inte lärt känna min bil än. kraftigt jobbigt
De där är jobbigt,hade så på min förra 325 också,men om du kan löda så går de jätte-snabbt att byta,gjorde de på en timme...

Finns de nån annan 325 e30 i din stad?
Det finns. Varför undrar du?
jämföra din me dom,om din är lika överlägsen mot dom bilarna...

Jaja kompisen kommer med sin e36-91 sen så ska vi prova lite jag hade den bilen förut och upplever e30n snabbare än den up till 100 iaf men det är ju ett år sen jag körde den bilen så vi får se vad som händer
Öb
298
Öberg
BMW 325 -87
Kommer kompisen med en E36 325 -91?

Glöm inte meddela hur det gick ;-)
ja precis. Jag ska höra av mig ikväll om hur det gick
Öb
298
Öberg
BMW 325 -87
Vart bor ni?
karlskoga
någon av er som vet om det finns bakljus med vita blinkers till e30
Mi
474
Milhouse
E36 323 Compact -99
E91 320D -08
så du har tagit bort kat:en...
hur mycket gör det om man plokar bort kat:en? blir det stor skillnad? hk?..
och vad säger "länsman" om det. grova böter eller?
funderar på att plocka bort min om det nu gör stor skillnad...

Visa användare
28
jadeland78
Bmw 520ia - 89
Jag har en 325 E30 -87 och det finns ingen katt på den, det gör en ganska bra skillnad tycker jag... Jag har 2,5 sport och öppet filter. men det blir faktiskt lite roligare utan katt..
Mi
474
Milhouse
E36 323 Compact -99
E91 320D -08
ok...
men hur är det med böter och så.. någon som vet?
att kat:en måste sitta på vid besiktning fattar jag ju men vad händer om man åker på en flygande besiktning eller liknande?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.