|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jönköping har mest Ferraris i staden per person efter halmstad tror jag eller va det nu va... Vi har typ två GT2:or en grå och en gul ifrån gemballa. Jag tror att JKPG är Sveriges bildstad om jag ska vara ärlig. Vi har ju mest Maybachar i Sverige :) samt sveriges största IKEA lager och Elgiganten lager. MVH Patrik |
|
|
Ikea och Elgiganten??? Mest lastbilar då eller?? :-) /Caspar Länk |
|
|
Så sant... Lastbilar med pengar till dom som bor här ;) MVH Patrik |
|
|
tråkigt då det finns många av en viss biltyp (som var relativt ovanlig) i samma stad (tycker jag)... i Sundsvall tror jag det finns EN Z3 Coupé... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Varför? köpte inte min bil för att vara cool... ;) | |
|
Lustigt egentligen. Med tanke på hur mycket Coupéer som rullar i J-köping så borde ju någon dykt upp på träffen förra augusti... Jag tror inte det var en enda med då (minnet är dock helt kasst).. Annars tycker jag att det är ganska nice att kunna samla ihop ett gäng av en så ovanlig bil som Coupéen, ingen uppfattar ändå den som en dussinbil. Audi TT: Uppenbarligen har Du tidigare kört en bil som är allt annat än cool, så Du har nog inte det behovet!! :-) Inget illa ment men de flesta TT förare (Stockholms observation) är riktigt tråkiga vilket passar bra ihop med den bilen.. /Caspar Länk |
|
|
Välkommen hem Caspar ! Det var "Ave" på forumet och hans svarta Coupé från stan som dök upp på träffen förra året. Tycker oxå att fler kunde ha kommit. Bilder på min pärla: Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.