AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.965

hur många Z3 Coupe i Jönköping egentligen?

Sida 1 av 2
Jönköping verkar vara den aboluta huvudstaden för Z3 Coupe.
Ave, Audi TT, MH-GTR sedan vet jag en till. Men ni är fler eller hur? hur många är svenskköpta? det verkar otroligt att en relativ liten stad har en så stor ander bilar som finns max i 200 ex inklusive importer i hela landet...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
97
kaffe
BMW 525D -07 Midnight blue
Hhehe en mindre dock jag köpte min där för några veckor sedan och nu bor den Coupen i Västerås =)
Visa användare
97
kaffe
BMW 525D -07 Midnight blue
Hhehe en mindre dock jag köpte min där för några veckor sedan och nu bor den Coupen i Västerås =)

Tror det går 7st Z3 M couper i staden.
MH-GTR liggan äger dom flesta 4st eller 5st om du räknar med min. Sen tror jag det finns runt 3-5st vanliga couper.

En vanlig coupe är mer ovanlig i Jönköping än en M coupe.

MVH Patrik
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Vilka är egentligen MH-GTR ligan?? Det pratas mycket om delar till bilar etc.. En Firma eller vadå??

/Caspar
Yes det är en firma i Jönköping.
Finns nog inte många i Sverige eller Tyskaland som kan så mycket om Z3 bilar som ägaren.

På börsen finns det en silvrig z3 coupe med MH-GTR front.
MR Hamann har köpt det mest till sin bil utav han mm.

Själv har jag köpt fronten och fälgar utav han men mer kommer att komma. Så vill man ha en bil som ser vass ut så ska man kontakta honom.

I hans garage så står det just nu en estroil blå, silvrig, gul samt en blå 2,8 coupe. Snart så står min också där.

Tror nog faktiskt att han hållt på med dom flesta M couperna i Sverige ;)

MVH Patrik
Ååå fan... På det viset. Där ser man...
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Finns det någon hemsida?? Början av stylingplanering gör jag gärna bakom skärmen.. Titta och jämföra..

/Caspar
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
AudiTT: Är det denna som benämns "Specialbyggd" i annonsen?? Länk

Snyggt jobb i så fall, brutal men ändå i orginalstil.

/Caspar
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Kimmen: Har Du sålt monstret nu??

/Caspar
Caspar: Nej då, men däremot lyckas knäppa ett rådjur med det... ;( K.
caspar deras hemsida är: www.mh-gtr.com men verkar nu vara under konstruktion.

____

Just det, Samuel är oxå därfirfrån, eller hur?

____

ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Ja jag är också härifrån :-)

Igår sprang jag på en Andreas (tror jag det var) i en snygg 2.8 Coupé. Så den finns också.

Visst är det kul att det finns så många Coupéer i stan. Men det känns ju tyvärr inte hur pass ovanlig bil man har när man bor här.

// Samuel

Den silvriga har visst inte MH-GTR fronten.
Men det finns en gul och silvrig i del börsen som har.

estorilmongo: Han har väl sålt delar till din bil med väl? eller vad menar du? Tråkigt att den blev lite krockad vad gick sönder på pärlan?

Samuel bor här också...

MH-GTR.com kommer snart upp igen med mer roliga saker.

MVH Patrik
Jo han Andreas har jag varit i kontakt med. Han var visst en kompis med Manuel. Vad jag har förstått så ska den bilen få sig en uppgradering snart :-)

____

FÖR RESTEN: JAG SKA NERÅT KONTINENTEN PÅ TISDAG OCH PASSERA JÖNKÖPING. NÅN SOM HAR LUST ATT TRÄFFAS ÖVER EN KOPP KAFFE OCH SNACKA Z3? JAG SKA MÖTA UPP TJEJEN I LJUNGBY KL 12 SÅ JAG HAR TÄNKT PASSERA J-PING RUNT 10.

____

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Tomas, jag hade gärna tagit en kopp kaffe med dig och pratat Z, men just på tisdag är jag tyvärr borta hela dagen.

Jag önskar er en trevlig semester !

Mvh
Maria

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
själv är man på kusten då.
av
167
ave
520dAT -12
För att inte röra ihop det hela. Jag är Andreas men jag är inte med i MH-GTR-ligan. Det var du och jag som träffades vid DKW-hallen, Samuel :) Har inte kartlagt alla Coupéerna här i stan men det är kul att vi är några stycken!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Här trodde man att J-köping bara bestod av massa frireligiösa tokar.. men icke. Träffade en DB7(!??!) ägare i J-köping i lördags, han var väl medveten om alla M Couper som rullade.

Är alla biltokiga i stan eller???

/Caspar
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.