AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.844

Bönar o ber om råd angående ev köp av 325ia

Sida 2 av 2
Nej nej asså...hadde inte tänkt spinna loss eller nått dyl...utan vill bara veta ATT JAG KAN ifall jag vill...d e en bra kännsla... :)
Ägaren har sagt att den går fint inga problem med den och han har kvitto på att han servat lådan som d står på sidan...o han har sagt att den inte läcker eller drar olja...d e väll ett gott tecken?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Håller med ETrettio i sista inlägget.
Så man ska börja tänka så när man köper bil nu? "OM" nått skulle gå sönder? Då kanske man ska låta bli att köpa bil överhuvudtaget? Använd bilen till det den är till för så håller grejjorna.

"E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån"
Pa
67
Patrik141
325iA Coupe -92
MD.

jo jag vet men jag orkade bara inte fixa det man måste ha upp bilen ganska högt för att kunna jobba normalt.
sen förlorar man så mycke pengar på att sälja den med pajjad automat...
dem hade tagit typ 7 mindre om jag hade monterat ner den och
tagit dit bara lådan men det kändes också så jobbigt om man inte har nåt bra garage att va i....
Pa
67
Patrik141
325iA Coupe -92
MD.

jo jag vet men jag orkade bara inte fixa det man måste ha upp bilen ganska högt för att kunna jobba normalt.
sen förlorar man så mycke pengar på att sälja den med pajjad automat...
dem hade tagit typ 7 mindre om jag hade monterat ner den och
tagit dit bara lådan men det kändes också så jobbigt om man inte har nåt bra garage att va i....
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Patrik141:

Jojo.. Det är ju klart. Ibland är är livet tufft. Klart att man inte ska sälja bilen med havererad automat, självklart. Ja, ibland så är det inte mycket man själv kan göra. Just nu är min pärla på verkstaden också.. Har vart utan bil i 2 veckor, men lika bra att vänja mig, jag ska sälja den och börja plugga, får bli en M3:a om 4 år då jag fått en förhoppningsvis bra jobb och då har M3:0rna rasat i pris, eller kanske inte rasat men gått ner en rejäl bit från vad dem ligger på i dagens läge. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hoppas 4 år går fort nu bara..
NU ÄR TIDEN UTE!
Har varit o köpt bilen..den är nu i min ägo.....helt underbart...mmmmm...ni som vill se så finns länken på första inlägget... :D tack o hej!
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Grattulerar till köpet!

Vad fick du pröjsa för den?

Hoppas du är nöjd och att den ska rulla problemfritt i många härliga mil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.