|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Firren: 8 stycken byggdes. så den är rätt ovanlig även om den kanske är mest kostig till formen. men som investeringsobjekt: ovärderlig. Men jag tror att formen växer på en. det är lite som ZCoupe... |
|
|
"rätt ovanlig", no shit :) z3 coupés former växte för mig direkt till en favorit, den där vet jag inte, men visst, får jag en så ska jag ge den en chans... ;-) mvh Anders PCS #8050 |
|
|
Om det bara är uppmärksamhet man vill ha så varför inte slå till på en Fiat Multipla!! Den ultimata Farmor Anka bilen! /B |
|
Mr Hamann |
Beppo: Hehe, du vill ju bara ha en sån som jag ska och som du tääänkte köpa! :) Ska vi slå till på varsin? // Mr Hamann |
|
Nix, 997 får det bli i såfall..... MKT SNYGGARE!! Gillare inte fronten på 996:an (och inte boxstern heller för den delen), tycker att fram tills nu så var 993:an snyggast! /B |
|
| Mr Hamann: varför inte nåt Italienst när du ändå ute och shoppar? en Maserati 3200GT eller nya med 4.2 snurra ? Integritetsmäsigt så slår den Porsche ordentligt på ovanlighet och stil. Jag måste säga att i denna stad som numera kryllar av Ferrari så är en Maseratti SpiderGT mer av head turner än en Ferrari. Auto Moror Sport hade en köpguide förra månaden. Blir det en sportbil till för mig så blir det en Mase. till och med tjejen säger att hellere sån än en ny lägenhet :-) | |
Mr Hamann |
Hmm, det är ju faktiskt också intressant! Kikade nära på en 4200 GT för ett tag sedan, så vi får väl se! Jaså, tjejen sa det! Bara att sälja kompressorbilen då och slå till!!! // Mr Hamann |
|
tanken har faktiskt funnits där... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Maserati 3200 Gt fick ju storstryk av MCoupen i Teknikens världs superbils test här om året. Varför byta ner sig? Varvtider på Mantorps långa sträcka med Janne "flash" Nilsson bakom ratten: Maseratin 1.36.30 BMWn 1.35.64 /B |
|
|
Visst är Maserati ovanliga och ganska diskreta körmaskiner.. Men Ni gamla Coupé människor gillar väl inte att vara diskreta?? Dessutom känns tyvärr Maserati som 50+ tant från Öfre Östermalm... Ja ja, Ni får slå på mig vid nästa träff!! /Caspar |
|
|
Maserati 3200 GT VAR otroligt snygg bakifrån i sitt första utförande med de bumerangformade bakljusen, men vips så ändrades de och hela bilen ser ut som ngn gammal renault 12 eller liknande.... :-( Håll ut och köp Z4 När den kommer med en riktig motor istället! Priset bör bli något lägre än för M3 Cab dvs strax under 600000:- /B |
|
| Dessutom roster 32000 GTs som sanna italienska fullblod :( Dock är originalet mycket vackert! | |
Mr Hamann |
Well, jag får väl ta dessa 2 då: Länk ; // Mr Hamann |
| Tja, vill du köra audi så ;o) | |
Mr Hamann |
Hehe, näää blir inget sådant! Ska satsa tyskt har jag (nästan ;) ) bestämt! Så du letar efter en M Coupe Acey? Kolla min i Börsen. // Mr Hamann |
| MR Hamann: Jag har försökt hitta vilken som är din i Börsen faktiskt, vilen är det? | |
|
hans är den blåa med Hamann gälar och fartränder på taket ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Jag är ute efter en originalbil (åtminstånde utvändigt) som rullat lite mindre. Samuels här på forumet är helt klart intressant för tillfället (svarta från jkpg). | |
| försökt att hålla era m couper original, inte massa fartränder och vingar. My humble opinion;) | |
Mr Hamann |
Har stylat efter MH GTR´s koncept och tycker att det är ett juste stuk på bilen. Ser mer ut som en banracer med GT-ränder och JA, vingen gör nytta! :) // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.