|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
... ska jag nu göra mig av med min ögonsten (se Börsen)! Siktet är dock inställt på något värre och fortfarande tyskt! Trösta mig någon! :) // Mr Hamann |
|
Låter ju nästan som om du inte kommer köpa en annan BMW så då vill jag inte trösta dig..skyll dig själv ;-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| jag såg med förvåning din bil på powerbörsen. tråkigt! Låter som om du är i Porsche tankar? Du får garanterat inte lika mycket uppmärksamhet. 911or och boxters är dussinvara , dem må vara undersköna att köra men dem är lika många på våra gator som herrelösa hundar i albanien :-) | |
Mr Hamann |
Jo, Porschetankar finns MEN inget är bestämt! De hade dock inte funnits om jag bott i "er" stad dvs. Stockholm. Var där förra veckan och såg lika många Porschar och Z:or som Volvo 850!!! ;) I Eskilstuna finns (eller fanns) en Porsche 996. Lite skillnad. M Coupén finns det 2 av här. Det kan bli vadsomhelst som är grymt, ovanligt, som faller mig i smaken o.s.v. Var var du på senaste Z-träffen Tomas? Jag var bara vid Brostugan. Var du med ute vid Vaxholm sen? // Mr Hamann |
|
Köp en Z8 då då är du värst tycker då jag. Finns ingen läckrare bil! iofs mycket pengar men men :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Hamann! Här finns definitivt en VÄRRE och fortfarande tysk :) Länk |
|
| Annars finns ju alltid Smart Roadster ;-) | |
Mr Hamann |
topasblå: Hehe, jo... men jag tänkte mig kanske något mer som: Länk // Mr Hamann |
| Äh, den där kommer du aldrig att väcka uppmärksamhet med ;-) | |
|
Mr Hamman, nej jag missade det. var för trött efter flygturen den dan. Men som spookshow säger: gör som Gunnar BlackZ3 och slå till på Z8. Då är du garanterad kungen av Sörmland :-) Ett annat spår som volatile valde är en Elise. Sällan hittar du en mer kompromisslös bil än lilla Lotusen. (Möjligen en Renault Spider kan mäta sig där men vem vill ha en fransman, F1 framgångar till trotts. ) och kan du tänka dig en liten kompressor till denna Toyota snurra som sitter i RS111 ? Då golvar du alla på bana. |
|
Mr Hamann |
bmw320i: Hehe, näää inte alls! :) Z3c 4 ever: Hmm, intressanta förslag där... Har mycket att klura på nu. Vet du förresten hur det går för Richard? Är bilen avställd eller? Ska han sälja? // Mr Hamann |
|
Blir mäkta förvånad att just Du skulle vara intresserad av en Hamann stylad Porsche... :-) Äh köp en Porsche, tysk, kvalité och en väldigt trevlig bil. Annars är ju Emm:s superfixade M Coupe till salu!! Byt upp Dig till den!! /Caspar |
|
| du menar z3mpower? ingen aning. har inte hört nåt från honom och han har inte varit flitig på forumet heller | |
Mr Hamann |
Caspar: Mjo, den är ju grym... Z3c 4 ever: Precis, det var han jag menade. Han kanske gått under jorden. ThaMaztr, har du hört något från honom? // Mr Hamann |
|
Mr Hamann: du kan inte bli missnöjd med en 993 RS, om det är en rå och sällsynt bil du är ute efter! Länk eller om du känner dig riktigt modig, en 993 GT2, skrämmer definitivt skiten ur vem som helst, dock ack så sällsynt (jag har sett 1 i Stockholm, finns några få till i Sverige, sägs det). Llägg gärna märke till Porsches praktiska lösning på problemet att få bredare bakskärmar på GT2 :D mvh Anders PCS #8050 |
|
Mr Hamann |
Firren: Gaaaah, den var brutalisch!!! *LÄNGTAR* // Mr Hamann |
|
Mr Hamann: jag skulle faktiskt kunna leva med en sån här Länk men frågan är hur länge man egentligen skulle leva?! nästan 600 kusar utan hängslen på 1140kg... och de popnitade bakskärmarna ska se ut precis så där, sjukt skönt rått :) mvh Anders PCS #8050 |
|
| fast vill man ha en Porsche men ändå ingen dussin bill så finns et ju Sbarro : Länk | |
|
Mr Hamann: Jag träffade Richard i torsdags. Han har inte bilen till salu, men den står för tillfället med körförbud pga. missad besiktningstid. Han jobbar väldigt mycket nu så bilen används inte alls. Eventuellt skulle han på BMWSC-träffen på Knutstorp i augusti. Ang. bilköp, håll dig borta från Porsche tills du fyllt 30 åtminstone ;-) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
z3c: vad i h-e är det där!??! man kan alltid lita på tyskarnas "smak" .... :D mvh Anders PCS #8050 |
|
Mr Hamann |
Masten: OKI, trodde han gått under jorden eller nåt... :) // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.