AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.180

lack invändigt. nice touch

Sida 1 av 2
Nu har jag lackad en del av inredningen i bilens färg. allt som sitter bak om stolarna är nu arktisilber. dvs facket mellan stolarna och mittstolpen den sitter i samt plasten bakom stolarna.
Direkt under facket sitter den ett "Z" på Z8 manér och ovanför den en kromad "coupe" dekal. Mycket stilligt om jag få säga det själv :-)

För resten nu är även bakvingen lackar i bilens färg. Jag är fortfarande osäker om det blev ett lyft eller inte dock...
Låter ju trevligt :-) Har du inga bilder på den "nya" inredningen så man får se hur bra det blev :-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
det kommer. ska plåta i kväll och så kan ThaMaztr förhoppningsviss hitta någonstans att ha bilden :-)
Det här låter intressant.. Hoppas vingen växer på dig, jag tänker inte längre på det men reagerar när jag ser andra coupéer nuförtiden eftersom olackat ser mer ditsatt än integrerat..

Ser fram emot bilder jag med. Hur löste du lackeringen rent praktiskt? inredningen är ju inte direkt sprutmålnings- vänlig ;)

Är själv väldigt sugen på att göra något åt mina svarta dörrhandtag, ingen som har någon bra erfarenhet på det? Kromade kanske är alternativ, men då inte bara själva handtaget i sig, utan allting.

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
låter spännande! vilken "coupe" emblem satte du ditt? såg att det står coupe på dina original trösklar men har alldrig sett en kromad emblem på skuffen på någon BMW
Mbolo, köper du kromade handtag är alltihopa i krom...
Tomas, vi väntar på bilder med spänning.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
ajdå, glömde plåta igår. har en kamera här på jobbet (dock med dålig upplösning 0,8 gb bara). ska plåta på lunchen
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Z3c: När du tagit bilderna, maila dem till mig på masten@gmail.com så lägger jag upp dem senare ikväll! Har 1 GB (!) lagringsutrymme där så det inte blir trassel med min vanliga KTH-mail.

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
masten: bilder är skickade. rätt dålig kvalite dessvärre. synd att jag glömde den andra kameran.
p.s slängde även lite bilöder på vingen.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Här är bilderna på kalaset :) Länk

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Snyggt!!! Det är lagom balans med krom Thomas!! :-) Hur lackades allting?? På plats eller hur fick Du lacken att hålla vid monteringen?? Tror Du att det sitter kvar??

Bakspoilern fick sig ett rejält lyft, ser mycket mer integrerat ut som mbolo skrev.

/Caspar
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Mycket snyggt!
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Skådar mitt norra öga ett Hyundai (¿?) Coupe-märke?!
Nä, jag måste se fel.. ser nice ut med lackade paneler. =)

Ny hemsa, i betastadie:
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
328-johan: Nej nej det kan inte vara det, nu satte du myror i skallen på mig. Förklara dig z3c 4ever! :)
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
nää det är nog inte hund-ai. är det Spider Coupe eller Megane Coupe? snyggt var det i alla fall
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Är det inte från Coupé fiat?

/B
z3 4ever:

Såg att du grejade bes hade du monterat av fläkten eller?
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Starre: Eftersom vi ändå hoppar out of topic. Skall Du sälja traktorn?? Dags att köpa en riktig bil??

/Caspar
Det där blev ju hur fräckt som helst! Skitsnyggt!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
nej, det är inte Hyundai eller Fiat. Men Black Z3 är nära. det är från Renault Coupe. Tänkte att om dem ändå ligger två placeringar över BMW i F1 så kanske är det inte helt förkastligt att ha just det märke. det är dessutom spöklikt den stilen på som mina trösklar är märkta med Coupe.

Caspar: slipat, spacklat och lackat. Borde hålla rätt ok.

starre: inga problem där. åkte rakt igenom. det blev inte ens kommentar om mina fälgar som sticker ut lätt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.