|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Fast grundmodellen är bland det coolaste som finns, tänk er en svart enägar-560 med full servicebok! Helt klart jämbördig med 750 vad gäller stil och elegans (-motor!). Det blir nog en sådan om jag får för mig att sälja Jaggan. | |
|
*asgarvar* För mycket fritid helt enkelt.. En sak är säker, jag skulle aldrig köpa bilen efter att ha sett filmen! /WJ |
|
|
För mycket fritid i Norrland helt enkelt.. *asgarvar* |
|
|
Det är inget fel på Norrlands fritid!!! >=| =) |
|
| Har hört ryktas om att det var en småvässad 318is han åkte ifrån | |
|
E30: Känner du karln? Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
jaja norrland är ändå att ta i ;) norrland är väl 2/3 av sverige, gränsen går vid dalaälven det där är i södraste södra norrland ;) norra norrland går vid ångerman(?)-älven (jaja jag kom av mig nu ursäkta för det) och för övrigt: NO offence, bara liten uplysning ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Ok, ?? men "hallickbil", och "ful"..?!?!? Visst den har lm-fälgar, mörka rutor, vita blinkersglas.... OCH?!?!? så jäkla extremt stylad är den ju inte.... Jag har faktiskt sett bimmers som har sett 100 ggr värre ut. Sen om det är hårt körd....mindre bra, men hur många bimmers är inte vårdslöst hanterade? ???? kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
MB 500 finns inte med v12! Men visst blir man less på denna typ av oseriösa annonser! Just real M-power |
|
|
OKi då va vi här igen. Ngn som kan fixa en länk som fungerar åt mig? Jag får bara ljud på klippet (mac) och det funkar inte att gå in på hans sida (jag har inte behörighet). Hjälp välkommen=) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+ > skaffa en riktig dator så ordnar det sig nog. Norrland börjar vid Smålandsgränsen. *garvar* |
|
|
>jesperw, bla bla. det ska gå!!! =) hade gärna sett klippet... ingen annan? =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.