|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad menar han!!?? Länk | |
| Han försöker väl inte antyda att hans raggar-Merca var snabbare än en BMW-V8, där någon gång på 80-talet... =) | |
| Att han antagligen drar BMW utan problem eller storsmisk... Hur går det till, visst V8 på 280 hästar men vafan. Så speciellt är den ju inte.... | |
|
Har inte en aning heller... Länk CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
|
Smart att skriva att han kör på strippen med den. Blir nog lite mer svårsåld då...Dessutom tar väl inte "vätskan" slut om inte det är nåt fel på AC.n? /J |
|
|
Dubbla singel torkare den gillar jag:)) |
|
|
*skrattar* ja den var bra Klart att en 280hk merca drar en motorsvag bmw.....men jag har svårt att tro att hans merca är först över mållinjen mot BMW M3,M5 540....osv Men visst piskar han säkert en 318,320..det tvivlar jag inte på Tycker den typen av annonser är grymt oseriösa,skulle aldrig ringa på en sån bil...där det hela anspelar på burnisar och toppfarter osv.... Tala istället om skicket på ett vettigt sätt,antal ägare,service,däck..ja Prestandan är man säkert medveten om...eftersom man ju vet vad för bil man söker eller? Just real M-power |
|
| han körde väll mot en 316 | |
| jag har sett förut nån gång då hade han en calibra turbo lite trimmad ute på annons då stod det att han spöade alla bmw med ca 1sekund som ställde upp mot honom den dan han verkar inte gilla bmw.... | |
|
den bilen är plågad! se här Länk se filmen t.ex. ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
ingen film där inte.. Mvh Jojje |
|
| Oj, vilken hallickbil. Den är verkligen nästan lika ful som en stylad volvo. Att en så fin bil kan bli så ful. Snyft. | |
|
Hahaha dubbla singeltorkare, ja den var faktiskt bra :) Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Länk kolla direktlänken då! ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Jösses, nu blev jag verkligen köptorsk! Ett gäng småpojkar i keps som utför pubertal våldtäkt på en helt oskyldig och, trots bilmärket, värdig lyxvagn som förtjänar ett långt bättre öde. Måtte motortomten i himlen låta de sona sitt brott den dag de står vid pärleporten och vill in i landet där alla får åka valfri BMW mot evigheten. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
| underbart försäljningsargument att skicka film(er) som dessa till intresserad köpare...... | |
| Jag rejsade med syrras kill som har en MB 500 V12.. vi började vid 70 och slutade vid 130.. och vi var jämsides hela vägen.. =0) | |
|
Eh.....????? 500:an har väl "bara en V8:a???? I allafall den SL 500:an jag hade i en tidigare otrohetsaffär mot mina älskade BMW:s. Som tur var tog de mig tillbaka;) Johnny |
|
| hmmm.. bra fråga.. vet bara att det e en 12a i den.. det kanske var en 600.. ?? | |
|
Att köpa bil av folk som lever med den vanföreställningen att kylmedium i en AC-anläggning "kan ta slut" , det gör jag bara inte. Det är lite som att skriva "jag har 65 i IQ och jag har skött min bil därefter" :-) , annars är de nog fina sådana där mercedesar. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
| Han skrämmer nog bort betydligt fler spekulanter än han lockar med en sån annons. Jag hade inte gett hälften när jag läst/sett vad den har varit med om | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.