AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.090

En som tycker synd om BMW

Sida 1 av 2
Vad menar han!!??
Länk
Han försöker väl inte antyda att hans raggar-Merca var snabbare än en BMW-V8, där någon gång på 80-talet... =)
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Att han antagligen drar BMW utan problem eller storsmisk... Hur går det till, visst V8 på 280 hästar men vafan. Så speciellt är den ju inte....
Visa användare
226
Gladiator´n
M3 CSL 2003
M3 "CSL" 2001
M3 "CSL" Banbil 2006
X3 2005 Diesel
Har inte en aning heller...
Länk

CSL Re-Loaded -04
Länk
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Smart att skriva att han kör på strippen med den. Blir nog lite
mer svårsåld då...Dessutom tar väl inte "vätskan" slut om inte
det är nåt fel på AC.n?

/J

gr
350
grizzly
F11 BMW 530dM Xdrive Touring -15
Porsche 996 Carrera 4S -02
Nissan Qashqai -17
Dubbla singel torkare
den gillar jag:))
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
*skrattar* ja den var bra
Klart att en 280hk merca drar en motorsvag bmw.....men jag har svårt att tro att hans merca är först över mållinjen mot BMW M3,M5 540....osv

Men visst piskar han säkert en 318,320..det tvivlar jag inte på
Tycker den typen av annonser är grymt oseriösa,skulle aldrig ringa på en sån bil...där det hela anspelar på burnisar och toppfarter osv....
Tala istället om skicket på ett vettigt sätt,antal ägare,service,däck..ja
Prestandan är man säkert medveten om...eftersom man ju vet vad för bil man söker eller?

Just real M-power
Pa
67
Patrik141
325iA Coupe -92
han körde väll mot en 316
Pa
67
Patrik141
325iA Coupe -92
jag har sett förut nån gång då hade han en calibra turbo lite trimmad ute på annons då stod det att han spöade alla bmw med ca 1sekund som ställde upp mot honom den dan han verkar inte gilla bmw....
den bilen är plågad! se här Länk se filmen t.ex.

___
316i, när du inte har råd med annat ;)
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
ingen film där inte..

Mvh Jojje
Oj, vilken hallickbil. Den är verkligen nästan lika ful som en stylad volvo. Att en så fin bil kan bli så ful. Snyft.
Hahaha dubbla singeltorkare, ja den var faktiskt bra :)

Hej

Fast`n Loud Turbo Proud.
Länk kolla direktlänken då!

___
316i, när du inte har råd med annat ;)
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Jösses, nu blev jag verkligen köptorsk!
Ett gäng småpojkar i keps som utför pubertal våldtäkt på en helt oskyldig och, trots bilmärket, värdig lyxvagn som förtjänar ett långt bättre öde.
Måtte motortomten i himlen låta de sona sitt brott den dag de står vid pärleporten och vill in i landet där alla får åka valfri BMW mot evigheten.

Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker!
underbart försäljningsargument att skicka film(er) som dessa till intresserad köpare......
ma
78
maxer
740iA -93
Jag rejsade med syrras kill som har en MB 500 V12.. vi började vid 70 och slutade vid 130.. och vi var jämsides hela vägen.. =0)
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Eh.....????? 500:an har väl "bara en V8:a????
I allafall den SL 500:an jag hade i en tidigare otrohetsaffär mot mina älskade BMW:s.
Som tur var tog de mig tillbaka;)

Johnny
ma
78
maxer
740iA -93
hmmm.. bra fråga.. vet bara att det e en 12a i den.. det kanske var en 600.. ??
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Att köpa bil av folk som lever med den vanföreställningen att kylmedium i en AC-anläggning "kan ta slut" , det gör jag bara inte.

Det är lite som att skriva "jag har 65 i IQ och jag har skött min bil därefter" :-) , annars är de nog fina sådana där mercedesar.

"There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't."
wa
802
wath
Volvo V70 T4 -16
Han skrämmer nog bort betydligt fler spekulanter än han lockar med en sån annons. Jag hade inte gett hälften när jag läst/sett vad den har varit med om
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.