|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
En beckant fick en rejäl buckla på sin tre dagar gamla bil här om dagen!!! KUL! Jag får min vår nya bil på fredag nästa vecka, kommer inte att kunna parkera någonstas utan att vara rädd för skador! Mvh Abbe Länk |
|
| Hatar bara hatar alla äckliga avskyvärda människor som inte visar respect för någon eller något...Hadde precis köpt min nuvarande bil, åker hem o parkerar den på min p-plats..tro f*n att nästa dag så hittar jag en fin liten buckla..tillverkad av en J***A RISKOKARE!!!...blir så j***a arg... :'( blir så ledsen av sådant...hadde jag sett d o haft en pistol vasst objekt så hadde jag nog....ja ni vet nog vad jag hadde gjort... | |
|
Jag måste berätta om en incident jag såg när jag satt och väntade i bilen på en butiksparkering. En dam kommer bärande på en läskback på magen. Gissa om jag blir förvånad när jag ser att hon hivar upp den på bagageluckan på bilen hon gått fram till för att få händerna fria att ta upp nycklarna ur handväskan. Jag blir förstumad och tänker, de är inte särskilt rädda om sin bil eller har ingen införsikt vad som händer med lacken eller plåten precis. Gissa om jag blir ännu mer förstumad när hon låser upp bilen sidan om och hivar in läskbacken i den bilen och kör iväg! |
|
|
vilken jä...idiot .. jag fick en buckla i garaget där jag bor .. men dom som gjort det nekar så klart. oxo ungar som smäller upp dören utan koll.. men jag får min hämnd en dag om dom köper en nyare bil hehe |
|
|
Man får ju ont i magen av alla dessa saker man läst nu.. jag har fått två repor, om än inte så stora, och inte så tydliga, på en stormarknad. Tycker det är så tråkigt med sånt.. Såna där argument i stil med "du kör så fin bil, du har väl råd att betala det.." förstår jag inte heller.. en lika klyftig motkommentar borde väl isf vara "du som kör så billig bil borde väl ha massa pengar över.." ;) Aja, tyvärr är det nog ett bestående problem. Man får göra vad man kan, med att parkera långt bort.. de läckraste platserna är ju där de klämt in EN parkeringsficka.. alltså flera meter till närmsta bil :P --- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.