|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
BOGEYMAN |
Tja du bäckis vem högg huvudet av dig! När vi snackar turbo byggen med mycket pulver så blir det inte speciellt billigare!! Svetsa förbränningsrum fundera på det så kommer din visdom att bli större |
dalen |
Men finns det någon här på forumet som har lyckats ta sig igenom besiktningen med en turbo-konverterad motor? Eller som fått anmärkning för att dom har gjort det? Man hör mest rykten här.. |
|
Jag vet en kille som brukade besiktiga sin Mitsubishi Galant som han hade turbokonverterat. Han satte helt enkelt ett rör från insuget på turbon till avgassidan på turbon. Han fick väl antagligen byta grenrör men turbon satt kvar i motorrummet vid besiktningen och dom sa ingenting. Bilen var en -95 eller nåt sånt. Måste sett rätt lustigt ut... //Johan ______________________________ OZ-fälgar säljes. 3700:- BBS-spoiler till E-21 säljes. 1000:- |
|
Tu 135 1602 -75
318is M-TechII -90 325i Touring M-TechII -90 325turbo M-TechII -89 M5 -91 525i Touring -92. |
Nu har jag gett upp med att försöka få igenom en E-28 med 745 motor så jag införskaffade en till 528 som jag kopierat chassienumret från och skaffat extra plåtar... Har hållit på och bråkat så länge med SBP och alla möjliga och omöjliga instanser så till slut ledsnar man. Och eftersom bl.a. SBP inte ens har viljan att försöka hjälpa till så blir det här enda utvägen som jag ser det... |
|
Den varianten tror jag inte du är ensam om... //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.