|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fick den igår...passade inte alls tycker jag. Den var för böjd så om man lägger den ut mot kanten i mitten så är den 2cm in på kanterna typ...suck...är det nån som vet om e39 vingen är bättre?? Beställde e46:an jag. Kanske e39 är mindre böjd..får nog skicka tillbaka och byta.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Det går att modifiera den vinge du köpt så att den passar. En kompis till mig gjorde det så att det skulle passa en M3 E46 Cab och det blev riktigt bra. Annars tror jag att en E39 skulle passa bättre. MVH / Jacob |
|
|
Typ värma den och lägga den i spänn så att den rätar sig lite då eller? Funderade på det jag också... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
| hej är det nån som vet om den passar på en 323 oo coupe tack för svar. | |
|
...det måste den väl göra eftersom det är en E46 du har... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Kan varmt rekommendera den lilla m3 vingen. Ger ett grymt marktryck... |
|
|
En ganska gammal tråd men ett försök är aldrig fel ;)!!!! Sebbiis!! Montera du vingen på en e46 cab för danmobility har ju inte vingen till coupe utan bara till sedan!!! Men den kanske passar perfekt på en e46 cab eller??? |
|
|
Någon som vet hur den lilla m-vingen från g2 styling passar på en e36'a? Länk Skare va så skare va BMW! |
|
|
Jag skickade efter en hos danmobility till min e36:a. Beställde en modell e46...passade skit...skickade tillbaka och bytte mot en modell e39...passade perfekt! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jaha, vad kostade den på danmobilty då? Fanns det med nån sorts tejp som du fäste den med? Skare va så skare va BMW! |
|
|
Har för mig att den kostade 600...tejp satt det på...men jag har inte lackat min än så jag vet inte om tejpen är bra.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Tror du den passar på fyra dörrars oxå? tänkte du har juh en coupe! Skare va så skare va BMW! |
|
|
Hmm....tror det skiljer på bakluckorna på coupe och sedan...men om det skiljer så pass att den inte passar vet jag faktiskt inte.... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Okej, tack för svaret iaf! Någon annan som vet om den skulle passa på en fyra dörrars? Skare va så skare va BMW! |
|
|
Den är ju gjord för en e46 sedan så den borde ju passa på sedan men frågan är ifall den passar på e46 cab!! SEBBIIS lever du!!! ;) Passa den på din e46 cab!!!! |
|
| Ska den lilla M-vingen endast monteras med den tejpremsa som sitter på? Håller det med endast dubbelhäftande tejp? | |
|
ja det gör det den sitter som f*n Länk |
|
|
Den där vingen från Danmobility ni snackar om. Såg att nån satt den på en e46 cab. skiljer de mycket mellan cab och coupen:s bakluckor. funderar på att sätta en sån på min e46 coupe. beni1979: har du satt en på din coupe? passade d bra isåfall? mvh Daniel |
|
|
lyfter upp igen |
|
|
hejj min köpte jag från stylabilen orginal bmw för 800kr tror jag Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.