|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej har sökt inlägg men dom var så gamla så jag tyckte att det var lika bra att skriva ett nytt. Leter efter den lilla M-vingen och länkarna fungerade inte på dom gamla inläggen så om det inte är för besvärligt så ber jag om svar igen. | |
|
Vet inte om det är detta du söker, men här har du en i kolfiber. Länk MVH / Jacob |
|
|
Tack för svar men vet inte riktigt om det är den, tror inte de. Tänker på den som sitter orginal på bla 320iM. Slängde med en länk från läsarnas bilar, om den funkar Länk Mvh Mogge |
|
|
Hej igen! Jo, det är samma vinge. Om du vill ha den i bilens färg så finns det ju billigare alternativ än denna. Den vinge som finns i min länk är helt i kolfiber och därför lite dyrare. MVH / Jacob |
|
|
Tack, ja jag skulle vilja ha den i bilens färg. Var kan man köpa den då, har du mer länkar? |
|
|
Hittade en som var betydligt billigare. Se --> Länk |
|
| Snabba svar tack för dom! | |
|
Ingen fara, kul att kunna hjälpa till. Hoppas bara att dom har rätt passform om man nu beställer en vinge som inte är orginal. Det är ju tyvärr en chansning man får ta. Tror att dom ligger rätt okej till prismässigt även på BMW. Det är ju ett orginaltillbehör så det går snabbt och enkelt för dom att ta hem. (c:a 1800 kr) Lycka till! MVH / Jacob |
|
|
Mork: Om du söker den där M-läppen då kan jag starkt rekomendera ett företag som heter Danmobility! Köpte en till min och den är EXAKT som orginalet material/stil/längd/bredd o allt.. Dessutom är den hälften så billig, 499:- www.danmobility.se länk till spoiler sidan: Länk Länk |
|
| Tack för den Sebbiis, det kan nog bli en sån! | |
|
Sebbiis --- Var den bra den från Danmobility? Det brukar ju mest vara skräp därifrån...Var det en tejpremsa med och allt eller? Blev lacken bra på den? Passar den på en e36 tror du? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jag har samma funderingar som spookshow... Någon som vet om en vinge E46 4Dörrars 98-01 kan passa på en E36 2Dörrars från mitten av nitti? mvh Robert Sahlin Klubbansvarig (i samarbete med Daniel Ragnarsson) |
|
|
Jag beställde en igår från BMW Helsingborg. 1285 kr grundlackad. ///M. Pedersen (OO=00=OO) |
|
|
Den vart riktigt bra den m-vingen, tycker oxå dom haft mycket skräp men den var ja riktigt nöjd med. Har även beställt åt vänner som har bmw och även dom är jäkligt nöjda. Den är EXAKT som orginalet. Länk |
|
|
Ok det låter ju fin fint det! Blir nog till att köpa en därifrån då. Den är väl inte grundad eller nåt va? Fäljer det med nån tejp att fästa den med? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Jag köpte min på BMW. Har för mig att det blev ca 1700:- inkl montering och lack. / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Spookshow: Jepp tejpen sitter på vingen, den är grundad o klar, vill man så går det ju att köpa spray från bmw å lackera själv.. Men bästa är ju att lämna in, jag betalade 300:- för lackering. Montering är busenkelt. Lycka till // Sebbe Länk |
|
|
Ok det låter ju superbra det! Beställer nog en sån nu på momangen! Tack för tipset Sebbiis! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Någon som testat en sån där vinge på en 4-dörrars e36a?? B M W - Do I need to say more! |
|
|
spookshow: återkom gärna med rapport när den e monterad och klar, vill gärna veta passformen på en e36 coupe. man blir lite sugen själv. MVH // Harris |
|
|
Visst visst. Har beställt en idag. Lacken kommer en bekant som är lackerare att stå för :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.