|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Hille: Ok men vad kör du som sommarbil då?? (eller är e38:an en året-runt-bil?) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
530d´n sommarbil Saab 9000 vinterbil Z3´an garagebil ;) |
|
| En Mitsubishi Galant V6 har jag, en MYCKET utmärkt bil på alla sätt tycker jag. | |
|
jag ska ta å skaffa mig en... är inte så sugen att köra min i vinter... har kört en halv vinter hittills å de gick ju bra, men är som sagt inte så sugen på de nu... Blir nog en audi 80 eller sierra v6 4*4... får se... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Niclas: Föga förvånande att det finns en SAAB i ditt stall.. :-) Tack för bilden från tidningen, du får tjoa när de gör ett riktigt reportage om bilen!! /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
På vintern rullar tjejens e36 318is som är fullpimpad med lackade lister, 18 tums BBS och bling-stereo. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
18" BBS på vinter? Inte dåligt må jag säga... :-) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
På vintern nöjer jag mig med 15" aluminium för att få på så höga och smala däck som möjligt. Dubbat utan tvekan då det behövs här uppe. Grabbarna med lågprofil visslar man lätt ifrån i snömodden =) Mvh Henrik |
|
| EN 535 som jag tappade avgassystemet på idag det gick att hänga upp tills det nya kommer på,sen startade inte 328:an idag, vilken otur.... | |
|
Zätan står uppallad i varmgaraget, så nu får jag ta fram min vinterbil. 318 is -90 |
|
|
Tror knappast att bilen även kallad "vinterbil" körs med 18" på vintern. // Pantzare |
|
| En Audi A4 avant Quattro 2004. | |
| Bmw 535; e 34 åker jag på vintern. | |
|
Vinterbil? Mina bilar jag har i min profil är de enda vagnarna jag har...Dessa är inreggade året runt. Jag har alldeles för roligt i mina BMW´s för att de ska stå uppallade i något garage ;) Mvh Janne. |
|
|
Ok....Någon Z3 har jag ju inte måste jag tillstå....Blev väl lite fel tråd att skriva i då :)) Mvh Janne. |
|
| Jag har en Opel Tigra ! BORING men är alla fall största motorn i=) | |
|
Det får nog bli M-Coupé i vinter. tror jag.... Köpte den för att ersätta en porsche 944 turbo som jag haft som åretruntbil i många år. Men det känns lite synd på BMW:n den är liksom för fin. Vinterkörning sätter ju sina spår. Dessutom måste jag fixa motorvärmare. Kanske blir porsche en vinter till... hursomhelst angenäma problem! |
|
| 740 Turbo lite sänkt 2 varv,760 90:ans bakljus,breddad R-vinge,Add-on kits (kjolpake),BSR-CHIP,"3" avgassystem m.m helt ok vintebil för 9000 | |
|
snake plissken: Är din M Coupe svart? Hur länge har den gått i stan? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba: stämmer det. Den är svart och har rullat i byn i ett halvår nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.