|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
För tillfället en Lexus IS200 - 2001 ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
rsarit: Näe cabben tar inte skada av kylan, förutom fönstret som spricker om man cabbar ner i minusgrader. Det är snarare så att man inte vill åka i en cabbe om man inte cabbar ner, man tappar ju hela poängen då. Kan jag inte få njuta av nercabbat så kan jag lika gärna åka trist 530 med massa komfort... Sedan sägs det att Z3 har sämre rostskydd än vad vanliga E36:an har (som faktiskt har riktigt bra sådant enl SBP), säkerligen pga att BMW inte tror att någon kör Z3 i slasket.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Åker 318 is -90 på vintern, ägde tidigare en325i cab som jag sålde av i sommras.Nu är jag på jakt efter en z3 roadste 2.8, den ska vara i toppskick.Gärna någon av dom blåa färgerna.Var och provkörde en i sommras, vilken enorm körglädje det är i dom här bilarna.Habegäret har tagit över helt,det finns ingen återvändå.Hoppas vi får en lång o fin cabsässong Gunman. |
|
| Här körs det 320 Touring (E30), klockren som bruks/vinterbil.. (bortsett från bensinförbrukning, men allt över 1L/mil går på nöjeskontot :) | |
|
Har sålt min Opel Vectra och Köpt en BMW 323iA Touring istället, skapligt lyft. Mvh Henrik |
|
|
A-Asconan verkar ha lämnat in till fördel för en 318 Limo -92. Riktig bil, går att vinterbusa med, men man åker ombonat o kanon till skillnad från busbilen Opel. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Bilder uppe på vinterbilen. Igen Bmw men dock lackad i Bmw´s Titansilver =) Länk Länk |
|
|
Min 318d Touring er en fantastisk fin bruksbil hele året...ca. 5000 mil pr. år blir det til. En E91 320d frister dog :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
1BJÖRN: Rätt hög pimpfaktor på den vinterbilen! :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Masten: Med en bling uppsättning 26" fälgar så... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Masten: Japp massiv pimpfaktor. Den går under smeknamnet "Bankrånar bilen" =) Håller just nu på att undersöka om det går och sänka den. Lite knivigt bak pga bladfjädrar, men det ska gå och få ner den ett par tum! Länk |
|
|
Jag kör en MCC Smart City Coupé, snål o rolig bil att glida runt med på vintern och våra dåliga sommardagar :P No turboshit, just real power! |
|
| En renault 19 | |
|
Sliter om kring i en gammal bmw518 som duger gått som vinter kärra. Snart är våren här igen ... !! Vintern SUGER!!! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Honda civic -95. Ställde in min Coupé-99 i lördags. Efter en noggran tvätt och damsugning rullade jag in min skönhet i ett garage, satte på mitt tygtäcke över bilen, sa farväl för 6 månade framöver, stängde dörrarna och låste. Det blir dock destå roligare i slutet på april när jag får ta ut den igen! /Bo-Erik |
|
|
Jag var på besök hos en svensk biltillverkare i Trollhättan för två år sedan. De hävdade faktiskt att en cabriolet håller värmen mycket bättre än en bil med plåttak? Därför var det en ypperlig vinterbil (också) som köparna ändå valde att ställa i garaget på vintern? |
|
|
Det stämmer riktigt bra. En cab skall hålla värmen bättre, men för den skull kör jag inte min Z:a på vintern även om jag sett några bilar rulla på vintern. Mvh Henrik |
|
|
köpte en Saab 9-5 2,3t -98 igår som vinterbil. SAAB = Sälj Aset Annars Byt - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
BMW 740 -96 4,4 Step. |
|
|
Bytte ner mig totalt i år.. Från en E60 530d-04 till en rostig MB200-85.. Fy fan!! En galen tanke är faktiskt en 911 Turbo från sent 80-tal.. Alltid skulle det reta några (läs Porsche fanatikerna). Hade tidigare min Z3 2,8'a som vinterbil. Fungerar perfekt!! Reste till Åre med den, väckte uppmärksamhet på Åre-torg!!! Vill dock inte slita in massa salt & sand i M'en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.