AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.621

Varning! Köp ej denna bil

Sida 2 av 2
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Vilken sne´ inställning! Att det finns folk som tror att besvikna spekulanter ska köpa deras vrak.

------
BMW CS #04839
Jag begriper inte heller varför man inte kan vara ärlig när man säljer bil. När jag härförleden hade min bil till salu var jag mycket noga med att poängtera bilens brister för alla som ringde, och att det inte var något putsobjekt.

Som några andra konstaterat så är det bara ett otroligt antiklimax när man åkt för att kolla på en bil som visar sig vara i mycket sämre skick än beskrivet - då blir man förbannad och köper VERKLIGEN inte bilen.

Mvh,
Kalle
_____
Länk
mi
21
milliway
325i -87
När kompisen sålde sin bil skrev han ner de som va fel på bilen istället för va som va åtgärdat. De ringde en mekaniker dan efter och bad att få se på den ½timme senare va den såld utan prutande eller snack. Killen som köpte den äger den fortfarande. De va en E30 320 -88

raka puckar utan snack kommer man jävligt långt med...
zi
60
zippe84
318i -92 (E36)
ska mycket till innan man far iväg för att kolla på en obesiktigad bil.

Killen hade en del bilar till salu.

Mvh//Niklas
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
vill bara lägga ett gott ord för abbe som e en shysst kille .. köpt 2 bilar av honom..hel nöjd men dem 2.. Synd att du fick köra så långt och belv besviken..

Mvh/ Daniel

Länk
He he jag tänkte också åka och köpa 40mil enkel resa men som tur va bilen såld när jag ringde. Men den såg faktist väldigt fin ut på bild
stefannorr
Flayer> Ja så seriös lät han ju inte din(polare) om man nu ska tro beskrivningen av bilens skick.
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Bara för att man säljer en bil som kanske inte e vad man tror så betyder det inte att man e dålig person. Han är inte min polare köpt 2 bilar av honom. Men jag skulle vara rätt försiktig om jag såg annons med så billigt pris över huvudtaget. Som sagt påstår inte att det var rätt att köra så långt sen hem igen.

Menar bara att jag e nöjd med det jag köpte av honom.

Mvh/ Daniel

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.