AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
2.744

X3 Schnitzer

Sida 1 av 2
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Här kan man kolla hur den ser ut! Länk
Blev inte så där jätteimpad.
/A
Urk.

/Micke
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Någon som sa Opel Agila? Fy fan vad den ser ut! :( Vissa saker ska man bara låta bli att göra så enkelt är det...

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Jag tyckte att den var snygg faktiskt.

// Hawar
det där är den första fula bilen på ac schnizer på ett tag...z4 och e65 blev perfekta
Jag tycker att det blev bra... X3 är ju så ful från början... så den kan ju bara bli bättre...

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Hm, nej tack. Original med sportpaketet tack!
håller med acey
Inte alls dum, kanske något vulgär men absolut inte ful.

Original Aerodynamikpaket är dock ännu snyggare!

Mvh,
Kalle
_____
Länk
JL
76
JL
316ti Comp. -02
WOW!

Ser ut som en stylad Ligier moppe-bil!! Ni vet en sån där liten plastlåda som man får köra utan körkort.

Bamse-ful!

/Jonas
hur ser hamanns x3 ut då
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Den ser ut ungefär så här! Länk
X3 är bra som den är, Schnittzel, Hamann och allt vad de heter kan inte göra allt bättre!
/A
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
snacka om att det råder delade meningar om X3:s utseende! Och ni som tycker den är ful, ni har fel,fel och fel;-)
/A
Os
66
Osk@r
Bmw x3 3,od
Jag håller med sigdarve.

Btw, när ska din x3:a komma? Och vart har du köpt den?

/Oskar
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Den kommer när min semester är slut! Dvs i mitten av augusti!Hoppas min semestern är slut snart;-)Först semester och sedan X3, kan det bli bättre!Och så är Sverige vidare i EM!
/A
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Den är köpt hos Novation i Uppsala!
/A
JL
76
JL
316ti Comp. -02
Hej igen!

Missförstå mig inte, X3:an är helt ok! Det är den fula Schnitzer-stylingen jag hugger på.

/jonas
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
OK! Ja, Schnitzer känns bara för mycket! Helt krystad liksom!Undrar om Hartge och Alpina kommer att ge sig på modellen?
/A
Det är jag som tycker X3 är fruktansvärt ful... och det tycker jag fortfarande... Hamanns är jäkligt snygg (om den nukan bli det) Men jag har testat X3 3.0i... och det var en positiv överraskning... den går jäkligt bra...

hartge har redan gjort en
haimaul
Nu är jag ju en grinig f*n när det gäller styling, men en SUV, eller vad man nu vill kalla genren, är ju till utseendet väldigt mycket en terrängbil. Det känns lite fånigt att styra ut såna som banracers. BMW:s egna sportpaket hamnar däremot, som nästan alltid, på rätt sida om gränsen. Lite sportigare look bara, inte banracerstuk.

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth on the passenger seat
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.