AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.855

Rätt prisnivå på 323 e46 Ci?

Sida 2 av 2
to
268
tooon
325ix -07
Förövrigt märker man verkligen att priserna rasar nu under sommaren på samtliga bilmärken.
Annonserna på blocket uppdateras konstant med sänkta priser på de flesta bilar. (Även på bytbil/autobytel o s v)
Förstår i o f säljarna, befann mig i precis samma sits för några dagar sen. Vill man sälja snabbt och har hittat en annan bil så får man nog vara beredd på att sälja bilen "billigt".

Mvh
/ Peter
Visa användare
227
oooo_quattro
520xDT -16
Huja, priserna dyker nu. Ser många fina bilar till salu billigt. Dessutom lär det gå att pruta ~5-10% på dessa också när
de får reda på att man är intresserad.

Sålde min på bilannonser.se. Görsta gången jag sålde bil där faktiskt, hann inte ens lägga upp annonsen på blocket, autopower etc. Annonserade 1 vecka bara.

Väntar nog med ny-köp till hösten. Kan gå ner ännu mer. Tror att du hade kunnan få 10k mer för din bil om du hade haft lite is i magen.. men men.. du fick ju boxtern billigt så då spelar det ju ingen roll.

Är avsi på dig ;) Tänk om man hade en boxter... Fast jag är nog
inne på antingen en 5-serie 97-99 eller en z4.a alt en ny 1-serie. Då till hösten. Fast om ekonomin fick styra blev det cykel ;)

Johannes - Borås
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
toon: Grattis till bilen. Dem går så himla skönt dem dära bilarna. Är gott sotis nu men jag njuter för dig!

mvh
Kristian
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.