AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.234

Nya tillbehör

Sida 1 av 2
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
När jag äntligen bestämt mig för att köpa en X3 och vilka tillbehör jag vill ha, så får jag ett mail från BMW om nya tillbehör till X3:an.(det som kom igår)Vita blinkersglas och 19" fälgar är ett par nyheter.Egentligen bryr jag mig inte så mkt om huruvida glasen är gula eller vita eller om det är 17 eller 19" fälgar.Men det skulle vara kul att höra vad Ni tycker!För ni tycker ju så mycket:-)
/Anders
va beställde du för färg och tog du sportpaketet....x3 blir så mycket snyggare med sportpaketet....dem bilden som finns på nyhetssidan är assnygg
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Mysticblå, inget sportpaket.(men en massa andra paket)Visst, sportpaketet är snyggt, men det drar ner komforten (har jag läst).
/A
ok...vad har du för paket då...mysticblå är den snyggaste färgen till x3 :).......när får du bilen
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Jag har flexpaket, lifestyle, och komfortpaket, PDC (sambon kan inte backa), servotronic, panoramasoltak, el. infällbara backspeglar (har skittrång carport). Prel. kommer bilen att lev. i mitten av aug.
/A
panoramasoltak är så jävla grymmt....den x3 ja provade med farsan hade det/den var också mysticblå och hade silverfärgatskinn)...vad ingår i lifestyle paketet o va har du för färg på inredningen
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Skinn känns lyxigt!Men jag valde bort det pga mina hundar med sååå lååånga klor!Sensatec med vinylkänslan, känns lite retro och robust.Lifestylepaketet;Dubbeleker 112 fälg, interiör i alu.(vet inte riktigt vad jag tycker om det) Xenon-strålkastare (verkar grymma vad jag kan förstå, och upplevt i E 60, när jag körde den i vintras), och till sist adaptiva kurvljus(kanske bra?).Inredningen är svart, är van vid det, och med tanke på panoramasolluckan så lär det inte bli så dunkelt i bilen.
/A
låter snyggt....x3 är så skön att sitta i känns låg och sportig och man sitter bekvämt
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Den känns som värsta F1-SUV:en.(under 5000.000 kr)Helt underbar bil!
/A
vad kostar din bil med llat de du beställt
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
449.000, (efter 6% prutning). Vinterhjul och motorvärmare tillkommer, typ 20.000.
/A
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Jaha!? Var det bara Jerry som hade synpukter?
/Anders
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Här har du en!:

Bilen blir såklart dubbelt så snygg i 19" - men i och med att du valde bort sportpaketet pga komfortskäl kanske de inte är att rekommendera ändå?...
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Jag har inte riktig koll på det där med däckstorlek.Blir komforten sämre med större hjul?
/Anders
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
fälgstorlek menar jag
japp det blir mycket hårdare och därmed stötigare
Det är överdrivet att säga att det blir jätte stötigare.... men bil går så mycket bättre på vägen omm det är lite stummare.

Vita blinkers är då verkligen en sak jag skulle kryssa i! Annars verkar det ju vara en mysig bil! Synd att du inte kunde ha skinn bara...kanske skall klippa klorna på hundarna ;-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
men om man har oranga blinkers är det väl bara en liten bit som är orange intesom förr att det är en stor bit..
Os
66
Osk@r
Bmw x3 3,od
Är inte vitablinkers standard?

/Oskar
Yo
33
Yokke
318i Touring -96
Sigdarve: Ska du frakta hundarna i baksätet på en 450.000 kronorsbil????

Låter som du har lte mer grus att röra dig med än många av oss andra (suck).

Hoppas den dagen kommer snart när man kan stega in och beställa en ny Beemer.

Lycka till i augusti!

"Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.